« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
یاسوج
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان کهگیلویه وبویر احمد در هفدهمین دوره ی جشنواره ی رضوی میزبان گروه نمایش این جشنواره خواهد بود.
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره سراسری آیین‌های نمایشی رضوی در استان،با بیان اینکه اجرای این جشنواره ها فرصتی برای تقویت برنامه های هنری و مذهبی است، گفت: در دهه ی کرامت ده ها ویژه برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می شود که برگزاری برنامه های هدفمند در این دهه به رونق فرهنگی در استان کمک می کند.

محمدکاظم نظری، از مهیا بودن ظرفیت های موجود برای برگزاری بخش نمایش های آیینی این رویداد بزرگ خبر داد و با تاکید بر بانشاط برگزار کردن این جشنواره افزود: حضور بقعه متبرکه بی بی حکیمه برای استان یک ظرفیت است و معرفی هرچه بهتر آن بزرگ بانوی اسلام در سطح کشور و جهان ضروری است.

وی با بیان اینکه در استان ما ظرفیت های ویژه ای وجود دارد که نتوانسته ایم به نحو مطلوبی از این ظرفیت ها بهره مند شویم، افزود: در حوزه بقاع متبرکه از استان های ویژه هستیم و می توان از این پتانسیل در برگزاری برنامه های دهه کرامت بهره برد.

نظری  خواستار نشاط بخشی به جامعه و بکارگیری امید و نشاط بیشتر در اجرای برنامه های دهه کرامت شد و گفت: نیاز است که در جامعه فضای امید و نشاط را ایجاد کنیم.

ایشان  خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره آیین های نمایشی رضوی و کتاب خوانی می تواند کمک مناسبی برای رشد بهتر فرهنگی و شکوفایی ظرفیت های استان باشد.

نظری به نقش برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: در دهه کرامت می توان جشن ها و برنامه های فرهنگی بیشتری در مناطق حاشیه شهرها به ویژه در مناطق حاشیه نشین شهر یاسوج اجرایی کرد.

دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با بیان اینکه ۸ اثر نمایشی از میان آثار ارسال شده به این جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند گفت: استان کهگیلویه وبویر احمد در هفدهمین دوره ی جشنواره ی رضوی میزبان گروه نمایش این جشنواره خواهد بود.

در این نشست اعضا درباره ی چگونگی برگزاری این جشنواره که در دهه کرامت برگزار می شود گفتگو کردند.

در پایان این جلسه از پوستر این جشنواره رونمایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین