« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:حاجی بابایی گفت: سیستم بانکی کشور درست نیست و بانک‌ها مانند اختاپوس به جان مردم افتاده‌اند به طوری که اگر کسی وام بگیرد باید شهادتین خود را بگوید.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه در جمع نمایندگان اصناف استان همدان گفت: اصناف در ردیف قوام بخشان و زیر ساخت های استحکام یک شهر محسوب می شوند.

وی بابیان اینکه باید بپذیریم که نقایصی در کشور وجود دارد، گفت: این نقایص باعث ایجاد مشکل معیشتی، سوء مدیریت و بی عدالتی می شود اما باید برای رفع این مشکلات اراده قدرتمند ملی شکل بگیرد زیرا مردم همه صداقتشان را در کاسه نهاده و به میدان آمده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برنامه آمریکا نه در چارچوب منطق و استدلال است و نه پشتوانه ای دارد، گفت: آمریکا قلدرمابانه صحبت می کند و با گستاخی می گوید که باید برای ایران فکری بکنیم زیرا تا ایران هست رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی توانند در منطقه مقتدرانه مدیریت داشته باشند.

وی باتاکید براینکه مردم ایران بارها با آمریکا دست و پنجه نرم کرده اند، گفت: زمانی که دستهایمان خالی بود با گوشت و پوست و خون برابر دشمنان ایستادیم اما امروز همه چیز داریم و باید با درایت از این دالان با موفقیت عبور خواهیم کرد زیرا آمریکا کشتی گیری نیست که بتواند با ایران، مدت طولانی روی تشت کشتی قرار گیرد و نمی تواند با کشور ایران تقابل طولانی داشته باشد.

حاجی بابایی بابیان اینکه آمریکا به جمع بندی رسیده که باید در مقابل ایران بایستد اما اروپا این بار با او همراه نیست، گفت: باید وحدت ملی ایجاد شود و یک بار دیگر همدیگر را بازخوانی کنیم و از خود بپرسیم ماموریت ما چیست؟

وی بابیان اینکه امروز ملت ایران در یک همایش بین المللی، جنگ اقتصادی را مدیریت می کند، گفت: آمریکاجنگی را شروع کرده که اولین شرط پیروزی در آن اقتدار و استحکام فرمانده است که خوشبختانه در این مورد رئیس جمهور بسیار محکم ایستاد و با این ایستادگی خدمت خود را به ملت ایران اعلام کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه ایران اقتدار خود را دارد، گفت: مردم مطالباتی دارند که باید پاسخ داده شود.

وی با طرح این سئوال که لیست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی در دست کیست؟ و چگونه یک جوان دوتن سکه را جمع می کند؟ گفت: اینها حرفها و مطالبات مردم است و آقای رئیس جمهور باید برای پرواز آسوده و مطمئن هواپیمایش را تعمیر کند چراکه این هواپیما برای رسیدن به مقصد نیاز به تغییر برخی از قطعات دارد.

وی با اشاره به طرح دو فوریتی اصلاح اقتصادی گفت: نظام باید یک حرف بزند کمااینکه مقام معظم رهبری فرمودند هر سه قوا بشینند و راهکار ارائه دهند و همه پیشنهادات خود را ارائه کنند بنابراین هر نقدی که اصلاحی ایجاد کند باید بیان شود و خوب است.

حاجی بابایی با تاکید بر این که امروز ایرانی داریم که با شرافت ترین انسانها درآن زندگی می کنند، گفت: امروز بازاریان در سراسر کشور با مشکل مواجه هستند و برای حل مشکل باید مالیات ها عادلانه شود.

وی بابیان اینکه برای عبور از این معبر نیاز به شرافت بازاریان داریم و همه باید کمک کنند، گفت: سیستم بانکی کشور درست نیست و بانک‌ها  مانند اختاپوس به جان مردم افتاده‌اند و اگر کسی  وام  بگیرد باید شهادتین خود را بگوید.

    بیشتر بخوانید
    افشای جزئیات تخلف هزاران میلیاردی بانک دی

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس افزود: باید قانون تجارت اصلاح شود و باید در مقابل قاچاق ایستاد و جلوی واردات و فساد قرار گرفت و باید مدیران و شرکتهای خصوصی را شناخت و جلوی فعالیت را گرفت چراکه اینها نفس اقتصاد را گرفته اند.

حاجی بابایی بیان داشت: پس از گذشتن از معبر آمریکا باید از معبر جنگ داخلی و فساد و زیاده طلبی ها که آفت داخلی است عبور کنیم و مقابل رانت ها و فساد بایستیم.
منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین