« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
جهان
نمایندگان مجلس کویت از تهدید ایران به مسدود کردن تنگه هرمز ابراز نگرانی کردند.
خبرگزاری ایلنا: به نقل از آناتولی، «اسامه شاهین» نماینده مجلس کویت در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی در واکنش به تهدید ایران مبنی بر بستن تنگه هرمز گفت: «بعد از این اظهارات که موضوع بسته شدن تنگه هرمز مطرح شد، نمایندگان مجلس از دولت خواستند تا با طرح برنامه‌ای روشن، تدابیر و اقدام‌های لازم را اتخاذ کند. اظهارات مقام‌های ایرانی در مورد تهدید بستن تنگه هرمز نگران کننده است.»

وی ادامه داد: «به‌رغم این واقعیت که این مورد پیامد منازعه میان آمریکا و ایران است، ولی در اصل تهدیدها به طور مستقیم بر کشورهای خلیج و مردم آنها تاثیر می‌گذارد.»

«عادل الدمیحی» یک نماینده دیگر مجلس کویت نیز در گفت‌وگو با روزنامه «الرای» این کشور اظهار داشته است: «در واکنش به تهدیدهای ایران مبنی بر بستن تنگه هرمز، از مجلس خواستیم تا نشست فوق‌العاده‌ای را برگزار کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کند».

وی گفت که این امر بازتابی بر امنیت ملی کشورهای خلیج‌فارس خواهد داشت و به طور کلی تهدیدی علیه اقتصاد خلیج‌فارس و به ویژه کویت است. دولت باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: