« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی محقق شد؛
773 میلیون تومان با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری کمک شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی با این نهاد، گفت: 773 میلیون تومان در سه‌ماهه نخست سال جاری با مشارکت و تعامل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به نیازمندان این نهاد کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه درمجموع هشت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در سه‌ماهه نخست سال جاری از خدمات نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند شده‌اند، افزود: هم‌افزایی در توزیع سبدهای غذایی، هم‌افزایی در توزیع سبد غذایی گرم و کمک به بیماران زمین‌گیر ازجمله این خدمات است.

مظاهری ایجاد اشتغال را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اعلام و بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین 550 طرح اشتغال‌زایی با مشارکت 50 درصدی این نهاد و دفتر آستان قدس رضوی در استان باید برای نیازمندان ایجاد شود که تاکنون 110 طرح برای مددجویان این نهاد و نیازمندان غیر تحت حمایت اجراشده است.

وی مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی را ادامه هم‌افزایی کالایی، هم‌افزایی در ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال، حمایت از کودکان زیر 12 سال و بیماران صعب‌العلاج، اعزام زائرین اعلام کرد و خواستار همکاری بیشتر در این خصوص شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: