« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
رئیس کمیته امداد سی سخت عنوان کرد:
70 سبد غذایی بااعتبار 19 میلیون و 320 هزار تومان بین خانواده‌های کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سه‌ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد سی سخت توزیع شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عبدی دانش‌آموز، رئیس کمیته امداد سی سخت گفت: کودکان زیر پنج سال مبتلابه سوءتغذیه که از نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند با معرفی مراکز بهداشتی و درمانی به کمیته امداد معرفی و از سبد غذایی این نهاد برخوردار می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه 70 سبد غذایی بین خانواده‌های کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سه‌ماهه نخست سال جاری توزیع شد، افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه 19 میلیون و 320 هزار تومان است.

دانش‌آموز ارزش هر سبد غذایی را 276 هزار تومان (سه‌ماهه) اعلام و بیان کرد: سبدهای غذایی این کودکان شامل برنج، ماکارونی، سویا، شکر، روغن، تخم‌مرغ و کنسرو ماهی است .

وی بابیان اینکه با ارائه سبدهای غذایی کمیته امداد سی سخت 15 کودک نیازمند مبتلا به سوءتغذیه در شش‌ماهه دوم سال گذشته بهبود یافتند، اظهار کرد:  کودکان مبتلا به سوءتغذیه هر شش ماه یک‌بار مورد پایش قرار می‌گیرند و در صورت بهبودی کامل، از این چرخه حمایتی خارج‌شده و کودکان دیگری که از سوءتغذیه رنج می‌برند با معرفی مراکز بهداشت جایگزین می‌شوند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: