« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
معاون عمرانی استانداری؛
عزیز فیلی در نشست کارگروه گردشگری استان گفت:مصوبه مربوط به لحاظ شدن الگوهای معماری ایرانی اسلامی در طرح ها و پروژه های استان نباید روی کاغذ بماند و باید عملیاتی شوند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عزیز فیلی در نشست کارگروه گردشگری استان با تاکید براینکه نباید نسبت به پیوست معماری اسلامی در طرح ها و پروژها غافل شویم، گفت: می توانیم براساس نقشه جامع مهندسی و تعامل آن با فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی ساخت و سازها را در استان تعمیم بخشیم.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه، تعداد زیادی طرح و پروژه در استان در دست اجرا داریم، افزود: در این راستا «کمیته سیما و منظر شهری» تشکیل و تصمیمات لازم در رابطه با معماری ایرانی اسلامی گرفته خواهد شد.

فیلی تصریح کرد: در استان انبیه ها و بناهای تاریخی زیادی مربوط به دوره ساسانی و هخامنشی وجود دارد که از این المان ها و بناهای تاریخی می توان الگو گرفت.

وی تاکید کرد: مصوبه مربوط به لحاظ شدن الگوهای معماری ایرانی اسلامی در طرح ها و پروژه های استان نباید روی کاغذ بماند و باید عملیاتی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به نام گذاری روز استان اشاره کرد و افزود: هر چند یکی از روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه زمان مناسبی برای انتخاب روز استان است اما این نام گذاری در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح وتصمیم گیری خواهد شد.

فیلی به اهمیت بازارچه صنایع دستی استان اشاره کرد و ابراز داشت: راه اندازی دائمی بازارچه صنایع دستی یاسوج در اولویت است و چندین مکان در مرکز استان شناسایی تا بررسی لازم برای اتنخاب بهترین انجام گیرد.

وی به موضوع برگزاری جشنواره های استانی به خصوص در بخش گردشگری اشاره کرد و افزود: این جشنواره ها اگر ماهیت استانی داشته باشند، می توان محلی برای تامین اعتبار آنها در نظر گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: