« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول خبر داد:
الیاس تازیکه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول از دستگیری متهمان به قتل جوان گلستانی خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از استان گلستان ؛سرهنگ الیاس تازیکه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول از دستگیری متهمان به قتل جوان گلستانی خبر داد. وی در خصوص نحوه قتل و دستگیری متهمان گفت: در اوایل خرداد ماه سال جاری یک فقره تیراندازی با اسلحه شکاری در جاده روستای امیر آباد فندرسک گزارش شد که طی آن یک جوان 29 ساله مجروح و به بیمارستان انتقال یافت که دراثر شدت جراحات وارده در بیمارستان در گذشت. پس از این ماجرا ماموران نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول تحقیقات و جستجو را برای یافتن قاتلین آغاز نمودند.


وی در ادامه  افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی اظهارات مقتول قبل از فوت در بیمارستان، ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها که به یکی از استان های جنوبی کشور عزیمت کرده بودند، آغاز گردید. با  گذشت تقریباً یک ماه از انجام تحقیقات پلیسی و رصد اطلاعاتی دقیق مشخص شد که ضاربان به استان گلستان بازگشته اند که هفته گذشته مخفیگاه یکی از آنها که در قتل مشارکت داشت شناسایی شد. با اقدام به موقع پلیس مقدمات دستگیری متهم فراهم شد. در نهایت متهم پس از درگیری با ماموران پلیس و تیر اندازی متقابل دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید. در ادامه مخفیگاه ضارب اصلی نیز در یکی از روستاهای غرب استان شناسایی شد که شب گذشته پس از درگیری با ماموران پلیس و تیر اندازی گسترده، متهم اصلی نیز دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری با تعدادی تیر جنگی و یک قبضه اسلحه وینچستر کشف و ضبط گردید.

پس از انجام بازپرسی متهمان به قتل اقرار نموده و باز سازی صحنه قتل توسط متهمان با حضور بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی شهرستان و کارآگاه هان اداره آگاهی صبح امروز در محل وقوع جرم انجام شد.

سرهنگ تازیکه در خصوص انگیزه قتل به خبرنگار ما گفت: توهین و فحاشی بین اعضای این خانواده ها عامل اصلی این درگیری منجر به قتل بود. در واقع نیاموختن شیوه های کنترل خشم و نداشتن فرهنگ خویشتنداری منجر به قتل این جوان شد. وی در ادامه از شهروندان خواست در مواجهه با شرایط بحرانی نظیر درگیری های خانوادگی یا درگیری در اثر تصادف و حوادث مشابه سعی کنند بر اعصاب خودشان مسلط باشند و از اجرای تصمیمات هیجانی و آنی در هنگام عصبانیت خودداری کنند.

متهمان پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی شهرستان علی آباد کتول ارجاع داده شدند.   


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: