« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
پايگاه خبري آواي رودکوف:فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت گیری هایی وجود داشته که به عنوان خادم مردم در سپاه مرند به شدت ناراحت و پیگیر هستیم.

به گزارش تسنیم؛سرهنگ پاسدار جواد قهرمان‌زاده (فرمانده سپاه ناحیه مرند) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب اظهار داشت:این هفته به مناسبت گرامیداشت واقعه مسجد گوهرشاد نامگذاری شده است.

قهرمان‌زاده به موضوع ممانعت از ورود بانوان چادری به آزمون استخدامی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت‌گیری‌هایی وجود داشته که به عنوان خادم مردم در سپاه مرند به شدت ناراحت و پیگیر هستیم.

وی در پایان گفت: ‌در سطح مدیریت شهرستان طرح و پیگیری می‌کنیم چرا که این حرف که چادرت را کنار بگذار شاید زیرش تقلب باشد, بسیار تأسف‌بار است چون کسی قرار باشد تقلب کند در این عصر راه‌های دیگری هم پیدا می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: