« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سه نفره کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سرهنگ سعید بالش‌زر اظهار داشت:  اعضای باند سه نفره که با تاسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج ازکشور بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در پی طرح شکایت‌هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص اخذ وجوه چند 10 میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور از سوی شرکتی تحت این عنوان و فعالیت در یکی از مناطق شهر یاسوج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش‌زر ابراز کرد: در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان در خصوص وضعیت ثبتی شرکت مد نظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت خدماتی بوده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارج از کشور است.

وی ادامه داد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبلیغات سوء مبنی بر اعزام دانشجو به خارج ازکشور در حدود سه میلیارد و 150 میلیون ریال از شاکیان دریافت و شکات بدون اینکه در دانشگاهی در خارج پذیرش شوند متحمل خسارت مادی و معنوی شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : 3 عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: