« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
در گردهمایی مددکاران کمیته امداد مطرح شد
گردهمایی آموزشی و توجیهی 66 نفر از مددکاران و مشاوران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه صد مددکار در این نهاد به نیازمندان تحت حمایت خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: نیروی مددکار با فعالیت خوب و مثمر ثمر می‌تواند باعث حرکت روبه‌جلو و قابل‌قبول خدمات در این نهاد شود.


وی بابیان اینکه مددکار محوری باید در کمیته امداد نهادینه شود ، افزود: مددکار پل ارتباطی بین خانواده، کمیته امداد و سایر اقشار جامعه و خیران است که می‌تواند خانواده‌ها را به سمت توانمندسازی فکری و تعالی فرهنگی هدایت کند.


محبی با اشاره به اینکه هدف ما در کمیته امداد جلب اعتماد عمومی نسبت به این نهاد است، گفت: همه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقداماتی که ما انجام می‌دهیم، تلاش در جهت خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان است.


محبی در خصوص برخی از اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری گفت: دو هزار و 39 خانوار جدید در سال جاری به علت فوت سرپرست، زندانی و یا ازکارافتادگی سرپرست به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی محرومان رویکرد اساسی کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی است خاطرنشان کرد: کمیته امداد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی ازجمله توسعه طرح‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت آن‌ها را به خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی برساند.


محبی به پرداخت 433 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه به زوج‌های جوان در سال جاری اشاره و بیان کرد: در این خصوص 901 میلیون تومان هزینه شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرای 417 طرح اشتغال بااعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان، آموزش 408 مددجو در دوره‌های فنی و حرفه‌ای بااعتبار 30 میلیون تومان و کاریابی برای ده نفر از مددجویان تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های این نهاد در سه‌ماهه نخست سال جاری اعلام کرد.



محبی خواهان تلاش مددکاران در خصوص پیگیری مسائل مددجویان در زمینه‌های مختلف ازجمله اشتغال، مسکن، مشاوره، درمان، فرهنگی و تلاش در جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانوارهای مددجو شد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: