« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصولگرایان تمامیت خواه دچار توهم و بدعادتی نسبت به حقوق حقه مردم شده‌اند و انگیزه ای برای رقابت سیاسی سالم و بدون رانت ندارند چون فکر می کنند همیشه جای آنها در قدرت تضمین شده است و سند ششداگ نظام و انقلاب بنام آنان ثبت و ضبط شده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از نامه نیوز : حسن بیادی درباره چرایی بیگانه بودن زبان اصولگرایان برای جامعه به نامه نیوز گفت: اتفاقا مردم متوجه زبان اصولگرایان و ديگر گروههای سیاسی می شوند به همین دلیل است که در میان مردم خوشبینانه کمتر از پانزده درصد جایگاه دارند و این معضل درحالی‌است که هم اکنون گروه ها و سلایق مختلف اصولگرا و دیگر گروههای سیاسی زبان همدیگر را نمی فهمند و بایکدیگر دشمنی داشته و خصمانه باهم برخورد می کنند.

وی افزود: در رقابت های سیاسی آینده خواهیم دید که همچون انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و 96 و مجلس دهم به اصولگریان و دیگران اقبال و رغبتی نشان نمی دهند و فقط به نظریات و حمایتهای اشخاص سیاسی اعتماد خواهند کرد چون می دانند در پشت پرده زبان گروه های اصولگرا و دیگر جناحها مسیر و اهدافی است که مصالح عمومی و ملی را تأمین نمی کند بلکه فقط از این میان، باندهای قدرت و ثروت هستند که متنفع می شوند.

وی با بیان اینکه جناحهای سیاسی مخصوصاً گروهها و باندهای سیاسی همچون "جمنا" زبان مردم را نمی دانند، افزود: البته این مسئله به قشر خاصی از اصولگرایان همچون باند جمنا برمی گردد که متصل به باندهای قدرت و ثروت هستند و تلاش  می کنند، خود را سخنگو، نماد یا لیدر این جریان نشان دهند و روحیه تمامیت خواهی مشکل اصلی آنان است.

دبیرکل جمعیت آبادگران یادآور شد: این دسته از اصولگرایان دچار توهم و بدعادتی نسبت به حقوق حقه مردم شده‌اند و انگیزه ای برای رقابت سیاسی سالم و بدون رانت ندارند چون فکر می کنند همیشه جای آنها در قدرت تضمین شده است و سند ششداگ نظام و انقلاب بنام آنان ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: هرچند بخش هایی از نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب و بعضی از مستقلین هستند که در بین مردم و رسانه‌ها جایگاه دارند اما این گروههای تمامیت خواه متصل به قدرت و ثروت اساسا فراموش کردند که در چه جایگاهی هستند و چه مسئولیتی در قبال مردم دارند. با وجودی که اکثر جایگاه های قدرتی و ثروتی را در اختیار گرفتند، تمام فکر و ذهن شان این است که جایگاه های بیشتری را از آن خود کنند، برایشان هم مهم نیست که چه بلایی بر سر مردم می آید.

بیادی درباره چرایی ریزش پایگاه اجتماعی جریان اصلاحات و اصولگرایی ادامه داد: دیگر مردم رغبتی به اصولگرایی و اصلاح طلبی نشان نخواهند داد، مردم متوجه شدند که اصولگرایان و اصلاح طلبان فقط شعار عوض می کنند و خبری از استفاده از جوانان و گردش نخبگان  بین آنان وجود ندارد؛ در واقع شعارهای به ظاهر زیبا مطرح می کنند اما ماهیت رویکرد سیاسی خود را بخاطر موفقیتشان در  بکارگیری زر و زور و تزویر تغییر نمی دهند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: همه مردم درک کرده‌اند که این رفتارها دوگانه و منافقانه است بنابراین مردم برای تنبیه عاملان این رفتار دوگانه بعضی از جناحها و اعضاء و اجزای دولت ناموفق و فساد خانمان برانداز اداری و تحریمهای داخلی تصمیمات سختی گرفته‌اند و باید هوشیار باشیم که دیگر مردم مظلوم چیزی را برای از دست دادن ندارند بنابراین خواسته‌های خودرا بگونه‌های مختلف مانند مردم خرمشهر و آبادان و اهواز از طریق نافرمانیهای مدنی  و در انتخابات آتی نشان داده و به اجرا در خواهند آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: