« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
واکنش امام جمعه قلعه رئیسی به انتخاب فرماندار کهگیلویه:
امام جمعه قلعه رئیسی:یک عده ای خوی خانی دارند و باعث شدند جوانان شایسته کهگیلویه که مدیران لایقی هستند بسوزند و محروم شوند و ارمغان این جریان ها فقط اختلاف و دوگانگی و چندگانگی و محرومیت بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی  به موضوع انتخاب فرماندار کهگیلویه واکنش نشان داد و گفت:مردم کهگلیویه بزرگ بدانند جریان های سیاسی انحصارگر ، منفعت طلب و خود رای یکی از عوامل محرومیت و عقب ماندگی کهگیلویه هستند. یک عده ای خوی خانی دارند و باعث شدند جوانان شایسته کهگیلویه که مدیران لایقی هستند بسوزند و محروم شوند و ارمغان این جریان ها فقط اختلاف و دوگانگی و چندگانگی و محرومیت بود.

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: باید از این نوع جریان ها و اربابانشان و تفکراتشان عبور کرد، بالاخره خان و کدخداهای سیاسی شهرستان نتوانستند توافق کنند و استاندار محترم فرماندار کهگلیویه را منصوب کردند الان همه باید کمک کنند، به یاریش بیایند سهم خواهی را کنار بگذارند هرکس دلسوز این مردم است کمک کند به عنوان یه طلبه از باب خیرخواهی به این جریانات سیاسی و اربابان سیاسی سفارش می کنم دست از سر مردم بردارید بگذارید کهگلیویه عزیز بماند.

صلواتی در ادامه به اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و تاکید کرد: این روزها در سطح استان مدارس تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست هم اداره کل آموزش و پرورش و هم اولیاء در این ایام تعطیلی مدارس به فکر اوقات و فراغت دانش آموزان باشند برنامه ریزی کنند دیگر نهادهای فرهنگی مثل سازمان تبلیغات و بسیج خصوصا در مناطق محروم چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: ای کاش نتیجه ۸ ماه تحصیل در مدارس باعث رونق مساجد و نماز جماعت و برنامه های دینی می شد ما در سطح استان علی رغم ظرفیت های فراوان اما دچار ضعف هستیم نتیجه عملکرد تربیت دینی خانواده ها و آموزش و پرورش در مساجد مشخص می شود همکاری این دو نهاد عامل رونق مسجد است.

امام جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد: یکی از آسیب های جدی در آموزش و پرورش سیاسی کاری و تقسیم بندی و سهم بندی در مدیریت هاست تمام تلاش این نوع مدیریت رضایت مندی و لبخند سهم خواهان و اربابان سیاسی است و مسائل تربیتی و دینی در این نوع نگاه و مدیریت ذبح می شود و مسائل قومی و سیاسی و سهم خواهی و تقسیم غنائم انتخاباتی و حفظ صندلی مدیریت با هر شگردی اولویت می شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی تلاش می کنند در رسانه ها نقد نشوند بعضی قلم و سایت ها را خریداری می کنند یا عده ای از قلم به دستان و سایت ها برنامه های بی محتوا و گزارشات صوری و کاغذی این مدیران فرهنگی را برکات و نزولات آسمانی معرفی می کنند و گوش فلک را کر می کنند و در این نوع مدیریت ها از ساحت مقدس نهادهای فرهنگی و تعلیم و تربیت قداست زدایی صورت می گیرد و نقش فداکارانه و ایثارگرانه معلمان تخریب می شود.

صلواتی یادآور شد: وقتی معیار عده ای از مدیران این می شود که با ما هستی یا نه؟ حامی ما هستی یانه؟ فلانی را دعوت می کنی یانه ؟ این نوع مدیریت از حکومت عثمان به ارث رسید لازم است سیاستگذاری ها را اصلاح نمود و سیاسی کاری ها و تقسیم بندی ها را از ساحت مقدس آموزش و پرورش جدا نمود و نباید یک معلم از جهت مالی آنچنان در تنگنا باشد که مجبور باشد بخاطر معاونت و مدیریت یا دیگر سهم ها در مقابل این نوع مدیریت ها سر تعظیم فرود آورند و خود را تحقیر کند،این نوع نگاه و مدیریت توهین به علم و عالم و معلم است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: این نوع مدیریت بدهکارانه به اربابان سیاسی و جناح های سیاسی نمی تواند افراد انقلابی و ولایی تربیت کند این نگاه کاسب کارانه و قربانی کردن معلم در جامعه است و یک چنین معلمی از چشم دانش آموزان می افتد و جامعه به عنوان منفعت طلب فردی و فردی جیره خوار جریانات سیاسی به او نگاه می کنند و هم نمایندگان محترم هم اربابان سیاسی هم سهم خواهان تلاش کنند ساحت مقدس تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش را آلوده به این نوع مدیریت نکنند.

وی در ادامه از مردم چاروسا خواست تا استقبال باشکوهی از پرچم و خادمان امام رضا(ع) داشته باشند.

منبع:خبرگزاری صداو سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین