« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
معامله با خدا معامله پرسودی است
آقای احمدی و همسرش زوج خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی هستند که سرپرستی 20 یتیم را بر عهده‌دارند و آرزو دارند تا زنده‌اند با اتکاء به ذات پروردگار تعداد ایتام تحت تکفل خود را به هزار نفر برسانند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فاضل احمدی و همسرش از سال 92 به جرگه حامیان طرح اکرام کمیته امداد پیوسته‌اند و با تأسی از سیره کریم اهل‌بیت امام حسن(ع) مجتبی(ع) حامی طرح اکرام ایتام شده‌اند. 


این حامی طرح اکرام ایتام بار اولی که پس از دیدن تبلیغات طرح اکرام برای شرکت در این طرح به کمیته امداد مراجعه کرد، سرپرستی چهار یتیم را بر عهده گرفت .

وی در این خصوص می‌گوید:  وقتی به خانه رفته و موضوع را با خانواده‌ام مطرح کردم، چنان دچار شور و شعف شدند و مرا ترغیب کردند که تعداد فرزندان معنوی خود را به 20 نفر رساندم.

 فاضل احمدی با اشاره به اینکه آرزو دارم تا وقتی زنده هستم سرپرستی هزار یتیم را برعهده بگیرم، می‌گوید: وقتی مبلغی را برای فرزندان معنوی‌ام پرداخت می‌کنم خدا از جایی دیگر برایم جبران کرده و در دیگری برایم گشوده می‌شود و این‌همه از لطف و محبت خداوندی است که معامله باخدا به‌حق معامله پرسودی است.

وی درخصوص تشویق آحاد جامعه به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری می‌گوید: با توجه به مشکلات اقتصادی، توزیع یارانه و تحریم‌ها، امکانات دولت محدود است و مردم باید برای رفع مشکلات دولت را یاری کنند و  فرهنگ کمک به نیازمندان باید با تبلیغات چهره به چهره و صداوسیما و سایر رسانه‌ها نهادینه شود و والدین در راه کمک به هم نوعان نیازمند و بخصوص حمایت و دستگیری از ایتام، برای فرزندانشان الگو باشند.

این حامی نیکوکار درخصوص سؤالی مبنی بر اینکه چه پیشنهادی برای بهتر شدن فعالیت‌های طرح اکرام ایتام کمیته امداد دارید؟ می‌گوید: فعالیت‌های کمیته امداد بسیار خوب و مؤثر است اما به دلیل کمبود اعتبارات مالی و مشکلات اقتصادی کشور و حجم زیاد نیازمندی‌های محرومان، برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی این نهاد باید مردم نیکوکار و خیران  بیشتر به صحنه بیایند و یاریگر کمیته امداد در این خصوص باشند.

وی بابیان اینکه فرزندان یتیم  با نداشتن پدر و تکیه‌گاه در زندگی خود، نیازمند یاری دستان پرتوان هر نیکوکاری هستند، می‌گوید: اینکه حمایت‌کننده از این یتیمان دلجویی کند به این معنا نیست که نیاز به ترحم دارند بلکه آنان دست پدرانه‌ای را می‌خواهند که بر سر آنان بکشد و جای تکیه‌گاه را برای آنان پر کند و علاوه بر دلجویی و نوازش‌های پدرانه، نیازهای مالی و مادی آنان را نیز برطرف کنند.

احمدی به یتیم‌نوازی ائمه اطهار (ع) اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: کمیته امداد یکی از نهادهای مردمی است که در امر کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه گام‌های مثبتی برداشته است و ضروری است ما و همه آنهایی که توانایی مالی دارند این نهاد مقدس را درراه یاری ایتام کمک کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین