« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
به‌پاس تلاش در جهت ترویج فرهنگ نماز
کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد براساس نظر هیئت های ارزیابی و داوری، نسبت به فعالیت های سال 95 کلیه دستگاههای اجرایی استان در امر اقامه نماز شایسته تقدیر ویژه شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: یکی از رسالت های اصلی این نهاد، برجسته کردن فعالیت های فرهنگی، معنوی و تعالی فکری مددجویان و کارکنان است که با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه نماز مهر تأییدی برای قبولی سایر اعمال است، افزود: برپایی نماز جماعت در ادارات موجب همدلی بین کارکنان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری و پیشرفت امور می شود که لازم است این مسئله در ادارات فرهنگ سازی شود.

محبی بر ترویج فرهنگ نماز از سوی مدیران و مسئولان تأکید کرد و گفت: علاوه بر پایی نماز جماعت در کمیته امداد، برگزاری دوره های آموزشی درخصوص نماز برای مددجویان و کارکنان از دیگر اقدامات این نهاد است.

وی با اشاره به دریافت لوح تقدیر ویژه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درخصوص ترویج و برگزاری نماز در این نهاد، تصریح کرد: ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد بر اساس ارزیابی‌ فعالیت های سال 95 کلیه دستگاههای اجرایی استان در امر اقامه نماز کمیته امداد استان را در جهت تحقق کامل توافقنامه و تکالیف و مأموریت های عمومی مربوط به نماز در سطوح مختلف سازمانی شایسته تقدیر ویژه دانسته است. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: امید است با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیشتر شاهد عملکرد مناسب‌تری در حوزه ترویج اقامه نماز باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: