« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
در بازدید از بافت فرسوده گچساران مطرح شد
48 واحد مسکن مددجویی بااعتبار 932 میلیون تومان از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان ساکن بافت فرسوده گچساران ساخته و تحویل آن‌ها شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه ساخت منزل مقاوم و مناسب برای خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است گفت: در حال حاضر 406 خانوار مددجوی این نهاد در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند که 205 خانوار شرایط ساخت مسکن را دارند.


وی به ساخت مسکن مددجویی برای مددجویان ساکن در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 48 واحد مسکونی بااعتبار 932 میلیون تومان برای مددجویان ساکن در این بافت ساخته و تحویل آن‌ها ‌شده است.

محبی بابیان اینکه طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده یکی از طرح‌های بزرگ در سطح کشور است که فرصت مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده گچساران بر اساس استانداردهای ساخت‌و‌ساز است، افزود: اولویت کار کمیته امداد گچساران تهیه مسکن برای مددجویانی است که در بافت فرسوده این شهر قرارگرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به هر خانواری که در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارد از طریق بنیاد مسکن 40میلیون تومان وام کم‌بهره و شش میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

محبی تصریح کرد: کمیته امداد به خانوارهای تحت حمایت این نهاد ساکن در بافت فرسوده گچساران علاوه بر تسهیلات بانکی بیش از 10 تا 25 میلیون تومان به‌عنوان بلاعوض پرداخت می‌کند.

وی در پایان به طرح «رضوان» کمیته امداد برای تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: از خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در زمینه رفع مشکل مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنان یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: