« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
رئیس کمیته امداد چیتاب حبر داد؛
38 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار 536 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری به مددجویان چیتاب پرداخت شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ بهمن دوستی، رئیس کمیته امداد چیتاب، بابیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: 852 خانوار با جمعیت هزار و 800 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد چیتاب بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه 38 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار 536 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری به مددجویان پرداخت شد، افزود: در این زمینه 18مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار 350 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال ازجمله کشاورزی، دام‌پروری، صنفی صنعتی و خدماتی به متقاضیان پرداخت شد.

دوستی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده به مددجویان در چهارماهه سال جاری را 20مورد اعلام و بیان کرد: در این خصوص 186میلیون تومان تسهیلات کارگشایی برای حل مشکلات ضروری مددجویان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد چیتاب تصریح کرد: امید است که با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زمینه توانمندی آنان فراهم‌شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج و افراد نیازمند پشت نوبت جایگزین آن‌ها شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: