« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
در خطبه های نماز جمعه امروز عنوان شد:
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: باید از صحبت‌های مقتدرانه رئیس جمهور و همچنین سردار سلیمانی تشکر کرد و گفت که این روحانیم آرزوست!.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مقابله جمهوری اسلامی با طرح های آمریکایی، صهیونیستی در منطقه نابودی داعش و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه آمریکا را به چالش کشاند لذا کار عمده دولت قمارباز و لاف زن آمریکا القای ناامیدی در اذهان مردم ایران و فشار از داخل و بیرون بر مردم جهت نافرمانی مدنی و ایجاد آشوب و به دنبال تغییر نظام است.

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: شاهد صحبت هایی از روی عجز و ناتوانی علیه انقلاب و نظام و امت از طرف آنان هستیم در طول این ۴۰ سال امت ما شاهد این سخنان سخیف بود همچنان که ۶ رئیس جمهور سابق آمریکا آرزوی تسلیم ایران اسلامی را یا به گور بردند یا خودشان گم شدند ترامپ لاف زن هم این آرزو را به گور خواهد برد.

صلواتی با تقدیر از رئیس جمهور از صحبت های غرور آفرین در همایش روسای نمایندگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور اضافه کرد: این گفتمان رئیس جمهور در سیاست خارجی فوق العاده است و باعث خشنودی ملت و محبوبیت ایشان و دو قطبی سازش و مقاومت را بهم زده است و حقیقتا باید گفت این روحانیم آرزوست. احسن طیب الله باید گفت.

وی همچنین با تقدیر از سردار سلیمانی با مواضع با اقتدار در یادواره شهدای استان همدان تصریح کرد: از مواضع با صلابت و اقتدار آفرین و امید آفرین سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که با تفکر انقلابی و ولایی ترس و رعب را به اردوگاه جبهه استکبار انداخت و هیمنیه پوشالی استکبار را شکست صدها مرتبه تشکر می کنیم و امروز همه ما باید شکرگزار نعمت سپاه باشیم و آنهایی که سپاه را تخریب و تضعیف می کردند و مورد انواع تهمتها قرار می دادند هم عذر خواهی و هم استغفار کنند.

صلواتی ادامه داد: چقدر دیروز بچه های سپاه مظلومانه مورد هجمه بودند و این فرزندان و سربازان راستین ولایت امروز بزرگوارانه و کریمانه و غیرتمندانه و عزتمندانه و مقتدرانه برخورد می کنند و از انقلاب و نظام دفاع می کنند و همه ما باید شکرگزار نعمت سپاه باشیم و شکر این نعمت به این است که در مسیر ولی قدم برداریم و در مقابل حمله ها و تخریب ها به نهادهای انقلابی مثل سپاه ایستادگی کنیم./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: