« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
به مناسبت روز ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مطرح شد
470 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بااعتبار 58 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری این نهاد ترویج کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بین مددجویان است، گفت: 470 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 58 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندی مددجویان اشاره و بیان کرد: آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار، به گسترش مشاغل پایدار، توانمندسازی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد کمک می‌کند.

محبی به آموزش رایگان 300 نفر از زنان سرپرست خانوار از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای استان در رشته‌های صنایع‌دستی و خدماتی اشاره کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان فرد را برای بازار کار آماده کند بر همین اساس ارائه دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سال گذشته چهار هزار و 911 مددجو از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند، افزود: در این خصوص 810 میلیون تومان هزینه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: