« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
یمن
خنگوی جنبش انصارالله یمن، سلاح‌های پیشرفته و ارتقاء یافته یمن را دارایی ارتش و ملت یمن دانست که ضامن امنیت این کشور است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله اعلام کرد،‌ دارایی ارتش یمن، دارایی مردم این کشور است.

عبدالسلام در توییتر خود نوشت: آنچه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از سلاح‌های پیشرفته و باکیفیت و نیز تجارب متعددی -که به واسطه حمله دشمن و نیاز به پاسخگویی حاصل شد- برخوردارند، دارایی ملت یمن محسوب می‌شود و افتخاری تاریخی باقی خواهد ماند.

سخنگوی انصارالله مایملک ارتش را «ضامن امنیت وطن» دانست و گفت، «این سلاح و این تجربه‌ها در سایه راهکارهای سیاسی و کشوری که دربرگیرنده [همه مردمش] است، مُلک ارتش میهن، امنیت وطن و حافظ حاکمیت و استقلالش خواهد شد».

ارتش یمن در سایه حمله نظامی سه سال و نیم ائتلاف سعودی - آمریکایی موفق به ارتقای سلاح‌های موجود و کسب تجاربی زیاد شد تا جایی که سامانه موشک‌های بالستیک خود را ارتقاء داده و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، ساخت و ارتقای پهپادهای شناسایی و مهاجم یمن، اکنون به یکی از مهمترین سلاح‌های بازدارنده یمن تبدیل شده است.

 
منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: