« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
توسط بانک صادرات انجام می‌شود
یک میلیارد و 900 میلیون تومان از منابع بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد این استان اختصاص یافت.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است، افزود: در این خصوص با تعامل با بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد طرح‌های اشتغال به مددجویان معرفی‌شده این نهاد پرداخت می‌شود.


وی ضمن اشاره به تعامل خوب بانک صادرات با کمیته امداد، گفت: از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کشور یک میلیارد و 900 میلیون تومان از منابع بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به 97 طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد اختصاص‌یافته است.

محبی با اشاره به اینکه 36 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 720 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری از منابع بانک صادرات برای مددجویان و اقشار نیازمند معرفی‌شده این نهاد به بانک اجراشده، گفت: 41 پرونده مددجویی بااعتبار 815 میلیون تومان از سال گذشته پشت نوبت دریافت تسهیلات بانک صادرات استان است که در این خصوص خواهان همکاری بانک هستیم.

سپهدار روانان مدیر امور شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هرچه بتوانیم در استان‌های محروم بیشتر خدمت کنیم باعث افتخار است، گفت: کمیته امداد بیشترین تعامل را با شبکه بانکی استان دارد و عملکرد خوب این نهاد برای بقیه سازمان‌ها الگو است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات پشت نوبت بانک قول همکاری داد و تصریح کرد: در زمینه 41 پرونده مددجویی پشت نوبت دریافت تسهیلات و همچنین تسهیلات سال جاری دستورات لازم اتخاذ می‌شود تا هرچه سریع‌تر پرداخت شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: