« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
یاسوج
عاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هرگونه قیمت گذاری در زمینه مرغ باید توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شود، ادامه داد: مخالف افزایش قیمت مرغ با قیمت بیش از 9500 تومان هستیم.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضروری بوده در کمترین زمان ممکن نسبت به ایجاد کمیسیون کارشناسی با هدف تعیین قیمت سیمان توسط متولیان امر اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت سیمان دو کارخانه یاسوج و مارگون باید نسبت به قیمت اسفندماه سال گذشته 12 درصد افزایش یابد، عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده این افزایش قیمت 35 درصد اعمال شده است.

گوهرگانی خطاب به کارخانه‌‌داران سیمان مارگون و یاسوج ابراز کرد: بر اساس چه مصوبه‌ای افزایش 2500 تا 3500 تومان افزایش قیمت داشته‌اید البته اشتباه از ما بوده که از اول جلوی این کار را نگرفتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هرگونه قیمت گذاری در زمینه مرغ باید توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شود، ادامه داد: مخالف افزایش قیمت مرغ با قیمت بیش از 9500 تومان هستیم.

گوهرگانی با انتقاد از برخی افزایش قیمت‌ها از جمله در زمینه مرغ و گوشت قرمز، بیان کرد: با این وجود باید هماهنگی‌های لازم برای وارد کردن مرغ دولتی انجام شود که قیمت هرکیلو مرغ منجمد در مرکز استان 6700 و در شهرستان‌ها 6750 تومان است.

وی خواستار خریداری و ذخیره سازی سویا و ذرت مورد نیاز توسط سازمان جهاد کشاورزی شد و افزود: قیمت مرغ زنده تا هفته گذشته 5400 تا 5800 تومان بوده که در هفته اخیر به 6700 تومان رسیده و حتی در برخی مواقع در کشتارگاه 7000 هزار تومان عرضه شده که این قیمت تخلف است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: