« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸
در اعتراض به تداوم تجاوز نظامی ائتلاف آمریکایی -عربی؛
پايگاه خبري آواي رودکوف:یمنی ها در اعتراض به تداوم جنایت های ائتلاف آمریکایی - عربی با برگزاری تظاهرات در استان 'صعده' در شمال یمن، اعلام کردند که آبرویمان را با خون حفظ می کنیم.

به گزارش عصرچهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری'المسیره'، مردم یمن صبح امروز در شهر صعده تظاهرات برگزار کرده و تداوم تجاوز نظامی ائتلاف سعودی و شبه نظامیان وابسته به آنها علیه یمنی ها را محکوم کردند.
تظاهرکنندگان یمنی با در دست داشتن پلاکارد، پارچه نوشته ها و تصاویری جنایت های ائتلاف عربی را علیه مردم خود از جمله ربودن و تعرض به زنان و کودکان یمنی، محکوم کردند.
نظامیان امارات چند روز گذشته با حمله به منازل مسکونی شهروندان یمنی، ۸ زن را در شهرستان 'التحیتا' در استان الحدیده ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
بر اساس منابع مطلع، یک مرد یمنی و پسرش به دلیل مقاومت در برابر نظامیان اماراتی که به منزل آن‌ها حمله کردند، کشته شدند.
معترضان یمنی با صدور بیانیه ای تاکید کردند که ربودن زنان و تعرض به آنها پست ترین جنایتی است که دشمن انجام می دهد.
تظاهرکنندگان یمنی در این بیانیه سکوت سازمان ملل در برابر جنایت‌های ائتلاف سعودی و کشتار کودکان و زنان یمن را محکوم کرده و از مردم خواستند برای حفظ آبرو و حیثیت خود در برابر دشمن بایستند.
این بیانیه افزود: جنایت‌های وحشیانه ائتلاف آمریکایی - عربی در چهار سال علیه ملت یمن و ربودن زنان در استان الحدیده و تعرض به آنها تنها با موافقت دولت آمریکا صورت می‌گیرد.
اهالی صعده در این بیانیه اعلام کردند که ندای 'عبدالملک الحوثی' رهبر جنبش انصارالله و ایستادگی در کنار ساکنان 'تهامه' در برابر متجاوزان را اجابت می کنند.
جنایت های ائتلاف آمریکایی- سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان در سکوت محافل بین المللی ادامه دارد.
عربستان از فروردین ماه 1394 جنگی تمام عیار را بر مردم فقیر یمن تحمیل کرده که نتیجه ای جز نابودی زیرساخت های این کشور و کشته یا زخمی شدن هزاران یمنی در پی نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: