« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
رئیس دانشگاه پیام نور لنده عنوان کرد:
رئیس دانشگاه پیام نور لنده طی سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه؛ با دعوت از دانشجویان برای ثبت نام در این دانشگاه گفت:امکان تحصیل در دو رشته بصورت هم زمان در دانشگاه پیام نور وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حمید دهقان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده و  در استانه تعیین رشته کنکوریهای سال 97  با دعوت از دانشجویان برای ثبت نام در این دانشگاه گفت:امکان تحصیل در دو رشته بصورت هم زمان در دانشگاه پیام نور وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور لنده اظهار داشت :آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکردند،ویا اینکه شرکت کردندولی مجاز به انتخاب رشته نشدندهمزمان با انتخاب رشته کنکور می توانند با مراجعه به  سایت سازمان سنجش و اخذ دفترچه راهنما در دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایندکه این بهترین فرصت برای داوطلبان ومخصوصا شاغلین وخانم های خانه دار است که امکان حضور درکلاس برای انها سخت است می باشد.

وی همزمانی تحصیل در دورشته تحصیلی ؛ پایین بودن شهریه تحصیلی و نبود هزینه ایاب و ذهای برای دانشجویان بومی را از جمله مزایای این دانشگاه بر شمرد.

حمید دهقان  در بخش دیگری از سخنان خود  به  ساختمان فیزیکی نیمه تمام دانشگاه اشاره کرد و گفت: به همت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مبلغ یکصد میلیون تومان اختصاص داده که بخشی بخش عمده ای از نواقصات برطرف و بخش دیگری از ساختمان هنوز تکمیل نگردیده که همت مسولان شهرستانی ؛استانی ؛خیران عزیز و فرزندان این شهرستان که تصمیم گیرندگان ملی وکشوری هستند را می طلبد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: