« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
یاسوج
مصیب حیدری فعال فرهنگی و مدیر روابط عمومی کمیته امداداستان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز خبرنگار دلنوشته ای منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری مدیر روابط عمومی کمیته امداداستان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز خبرنگار دلنوشته ای منتشر کرد.

در این دلنوشته آمده است:


خبرنگار ، ای که با داشتن دردهاومشکلات فراوان زبان درد کسانی هستی که توان ناله وفریاد ندارند وسنگ صبور دلهای غمگین وپردردی که توان گفتن نداشته و قلمشان از نوشتن عاجز است.

به مانند شمعی که با وجود درد ،خود میسوزی وروشنی میبخشی ،زمانی برای دفاع از حقوق دیگران وجلوگیری ازبی عدالتی ها خود را فدا می کنی تاعدالت واقعیت وحقیقتی که بعضی مجریان با بستن چشمهای بی بصیرت خود قادر به تشخیص آن نیستند برای اثبات آن تلاش میکنی تاآشکارو ماندگار شود،اما افسوس که همیشه اینچنین نیست ودر بعضی مواقع وجدانها به خواب میروندوتلاشهای تو هم با یک بی تدبیری ناکام میماند.

دستان پرتوانت واژه ها را آنچنان به تحریر در می آورند تا حقیقت جویان حق را از ناحق ، راست را از دروغ ، صفا رااز ریا ،آنطور که شایسته است جلا دهندوتصمیمی منصفانه وعادلانه برای اصلاح جامعه بگیرند .

اما حکایت تو حکایت کوزه گر و کوزه شکسته است ،حکایت زخم کهنه ای است که مرهم می شود تا دردها را تسکین دهد وخود همیشه با درد ورنج وسختی دست وپنجه نرم می کند.

لحظه ها را ثبت می کنی وبه یادگار می گذاری ،ناله ها را فریاد میزنی هر چند در درون خود هزاران ناله ودرد داری،اما در هر حال زدودن رنج وغم دیگران، درمان والتیام دردهای وجود توست .ای که فکر وروح وزندگی خود را برای سلامت ،سعادت ،راستی وروشن شدن حقایق فدامی کنی روزت مبارک باد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: