« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
در آستانه 17 مرداد منتشر شد:
جمعی از ارگان ها ؛مسئولین و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتشار پیام هایی به مناسبت روز خبرنگار، از خدمات ارزنده اصحاب رسانه تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از ارگان ها ؛مسئولین و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتشار پیام هایی به مناسبت روز خبرنگار، از خدمات ارزنده اصحاب رسانه تقدیر کردند.

جمعی از پیام هایی که تا بدین لحظه بدست"پایگاه خبری آوای رودکوف" رسیده به ترتیب زمان ارسال در زیر آمده است:


عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

ن، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند

در تلاش برای ثبتِ حقیقت جوهر جانش خشکید تا جوهر قلمش خدایی بماند و نامش نه فقط به برای خود، بلکه به عنوان نماد، رسالتی عظیم را برحرفه ای سترگ، یدک بکشد و در بلندای تاریخ به ثبت برساند.

17 مرداد سالروز شهادت شهیدِ ثبتِ حقیقت و واقعیت محمود صارمی گرامی باد.
در دنیای پرشتاب امروزی تولید نرم افزارهای اطلاع رسانی، سرعت بیشتری به خود گرفته و امواج و فرکانس های نشر، مرز جغرافیایی نمی شناسند.
حجم وسیع چنین نرم افزارهایی نقش، اهمیت، حساسیت، ظرافت و مسئولیت اصحاب رسانه را تبیین و تحکیم می بخشد.
در این دهکده جهانی مجاهدان ِمیدان، ِحقیقت نگاری به قصد آگاهی بخشی سربازان ایران اسلامی و در زمره افسران جنگ نرم هستند که نقش بی بدیلی در بالندگی، پایندگی و سربلندی کشور عزیزمان و نیز در عرصه دیپلماسی رسانه ای ایفا می کنند.
تلاشگرانی که شغل خطیر آنان، زمان و مکان و خطر نمی شناسد و همواره در فراهم نمودن نشرِ دقیق وقایع و اخبار، حتی از جسم و جان مایه می گذارند تا رسالت خود و قلم به عینیّت برسد.
در دنیای پر تلاطم کنونی حجم وسیع هجمه ها و کثرت ابزارهای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و مسئولیت دینی و ملیِ این قشر زحمت کش بی ادعا را سنگین و سنگین تر می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی که چشم و گوش و زبان گویای جامعه اند و نقش برجسته ای در ارائه و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار هستند به ویژه خبرنگاران با صداقت، پرتلاش و خستگی ناپذیر استان، خاصه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه انتخابیه ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از صمیم قلب توفیق، سلامتی و سربلندی این قشر خدوم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی


مصیب حیدری مدیر روابط عمومی کمیته امداداستان کهگیلویه وبویراحمد

خبرنگار ، ای که با داشتن دردهاومشکلات فراوان زبان درد کسانی هستی که توان ناله وفریاد ندارند وسنگ صبور دلهای غمگین وپردردی که توان گفتن نداشته و قلمشان از نوشتن عاجز است.

به مانند شمعی که با وجود درد ،خود میسوزی وروشنی میبخشی ،زمانی برای دفاع از حقوق دیگران وجلوگیری ازبی عدالتی ها خود را فدا می کنی تاعدالت واقعیت وحقیقتی که بعضی مجریان با بستن چشمهای بی بصیرت خود قادر به تشخیص آن نیستند برای اثبات آن تلاش میکنی تاآشکارو ماندگار شود،اما افسوس که همیشه اینچنین نیست ودر بعضی مواقع وجدانها به خواب میروندوتلاشهای تو هم با یک بی تدبیری ناکام میماند.

دستان پرتوانت واژه ها را آنچنان به تحریر در می آورند تا حقیقت جویان حق را از ناحق ، راست را از دروغ ، صفا رااز ریا ،آنطور که شایسته است جلا دهندوتصمیمی منصفانه وعادلانه برای اصلاح جامعه بگیرند .

اما حکایت تو حکایت کوزه گر و کوزه شکسته است ،حکایت زخم کهنه ای است که مرهم می شود تا دردها را تسکین دهد وخود همیشه با درد ورنج وسختی دست وپنجه نرم می کند.

لحظه ها را ثبت می کنی وبه یادگار می گذاری ،ناله ها را فریاد میزنی هر چند در درون خود هزاران ناله ودرد داری،اما در هر حال زدودن رنج وغم دیگران، درمان والتیام دردهای وجود توست .ای که فکر وروح وزندگی خود را برای سلامت ،سعادت ،راستی وروشن شدن حقایق فدامی کنی روزت مبارک باد.


نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم وما یسطرون
17 مرداد روز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است که از زحمات صادقانه و بی‌دریغ اصحاب قلم و رسانه تقدیر و تشکر کنیم، این روز بزرگ را که روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم است را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم
این روز تاریخی یادآور حماسه آفرینی‌های عزیزانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با جانفشانی خون سرخ خویش را در متن و جان تاریخ زنده نگاه داشتند.
اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و رسانه، بر خود لازم می‌دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه خدمت به محرومین و معلولین، مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، که در انعکاس اخبار و دستاوردهای اداره بهزیستی شهرستان لنده سعی و تلاش فراوان داشته‌اند، اعلام می‌دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این چتر صداقت و صمیمیت برای ادامه همکاری رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم.
امید است با استعانت و توکل به ذات پاک بی‌همتای احدیت در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و پیروز باشید.

خادم جامعه معلولین و محرومین در اداره بهزیستی شهرستان لنده /نورعلی کاظمی



مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد

خبرنگار، وجدان بیدار جامعه است
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت روز خبرنگار گفت: نشستن بر بال قلم در جاده آسماني حقيقت و راستي و در نيفتادن در طوفان کژي در زمانه ما که عصر شبيخون فرهنگي است جهادي عارفانه است که کلام "مداد العلماء افضل من دماء الشهداء" را در چشمان آگاه جلوه گر مي کند.

فرید محبی اضافه کرد: خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم است.

وی افزود: خبرنگاران، سربازان جبهه فرهنگی و رزمندگان عرصه جنگ نرم هستند که با سلاح قلم به مقابله با تهاجم فرهنگی می روند و در این راه هرخطری را بجان خریده و دلاورانه با ناآگاهی‌ها می‌جنگند.

محبی ادامه داد: اکنون بهانه اي يافته ايم تا مجاهدت و حضور پاکبازانه ات را ارج نهيم و از همياري و همراهي مشفقانه اي که تا کنون در تعامل با اين نهاد در جهت اشاعه فرهنگ انفاق ،احسان و نيکوکاري در جامعه و معرفي طرحهاي توانمندي افراد تحت پوشش اين نهاد مقدس مبذول فرموده ايد،صمیمانه تقدير و تشکر نماييم.



امام جمعه شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
17مردادماه روز پاسداشت تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه وخبرنگاران زحمتکشی است که برای تولید وانتشاراخبار واطلاعات واخباردقیق از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

روزخبرنگارفرصتی است تا یاد وخاطره کسانی که از سالیان دورتاکنون، در دوران مبارزات، دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب در عرصه خبر باایثار وتعهد جهت ایفای رسالت خطیرخود نقش آفرینی وخدمت کرده اند،گرامی داشته شود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به محضرشریف خبرنگاران، جامعه بزرگ مطبوعاتی واطلاع رسانی، علی الخصوص به خبرنگاران پرتلاش شهرستان لنده از همراهی،توجه واهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار واطلاع رسانی نهاد امامت جمعه قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهدکه خدمات نظام اسلامی راتبیین و دانستن را حق مردم می دانید ودر این راه کوشش می کنید سلامتی، توفیق وادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سیدهدایت محمودی
امام جمعه شهرستان لنده


پیام تبریک مدیرحوزه های علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار؛
بسم الله الرحمن الرحیم

سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد.
تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی‌منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی‌وقفه خویش،‌ پویایی،‌ دانایی،‌ نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه‌ای با تمام ناهمواری‌ها، ناملایمات و دشواری‌ها استوارانه بایستند. ایستادگی که باعث شد تا 17 مرداد ماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود. خبرنگارانی که قلم‌هایشان بیان حقیقت،‌ دل‌هایشان طعم صداقت و وجودشان منشا گریز از جهالت است.

خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌، ‌ممارست و پیگیری‌های ارزنده و تحلیل‌های صواب خویش در عرصه خبر و رسانه، بیانی متجلی از تخصص و تعهد خالصانه را به نمایش گذارده‌اند و بی‌تردید امتداد این مسیر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «حمایت ازکالای ایرانی» نامگذاری شده است به حرکت رو به پیشرفت این مرزوبوم تا دستیابی به افق روشن پیش‌رو به ویژه در رفع مشکلات اقتصادی، کمک شایانی خواهد کرد.

17 مرداد ماه فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

عبدالرحیم عبودی
مدیرحوزه های علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد وامام جمعه شهرستان باشت



پیام تبریک دکتر کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

دکتر کریمی نژاد فرماندار لنده به مناسبت روز خبرنگار، اين روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنده ، در متن این پیام آمده است: خبرنگاران، پيشتازان عرصه آگاهی و عامل تاثيرگذار حضور بالنده و اثربخش ملت قهرمان ايران در صحنه های سرنوشت ساز هستند از اين رو گرامی داشت روز خبرنگار يعني ارج نهادن به آگاهی و دانایی.

بي ترديد حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متين و خستگی‌ناپذیرِ خبر، بمانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.

در حالی روز خبرنگار را پاس می داریم که حضور سبزشان در تار و پود اجتماع مشهود است. ناگفته پیداست که خبرنگاران به عنوان عیون جامعه منعکس کننده زشتی و زیبایی های آن و جهان پیرامون هستند. گروهی که روح تعهد در کالبد آنها دمیده و در این برهه از زمان که دنیای اهریمنی در برابر ارزش های اسلامی و ایرانی وطنمان صف آرایی کرده اند، با اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه خود به مصداق آیه شریفه " نون و القلم و ما یسطرون " تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستند.

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورخدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

اينجانب ضمن تاكيد بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه‌، در جهت اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعاليت هاي این فرمانداری ، از تعامل سازنده رسانه ها با فرمانداری و انعکاس مطلوب و شايسته اخبار شهرستان لنده در رسانه هاي گروهي، قدردانی كرده، اميدوارم بیش از گذشته زمینه تشریک مساعی بین اصحاب رسانه هاي گروهي و جامعه فراهم شود.

کریمی نژاد /فرماندار شهرستان لنده


رییس دادگستری شهرستان لنده
هفدهم مردادماه سالروز شهیدصارمی روزخدمتگزاران و وقایع نگاران صادقی است که رسالتشان اطلاع رسانی دقیق ومتعهدانه وبدون جانب داری از جناح های سیاسی وتنها به عنوان چشم بینا وزبان گویای جامعه سعی در انعکاس حقایق وبیان دردهای جامعه خصوصا مظلومان دارندو هدفشان یاری مردم ودولت ونظام وکشورشان درجهت توسعه اقتصادی ، فرهنگی وسیاسی است.

لذا ضمن گرامی داشت این روز و تبریک به تمامی خبرنگاران واصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران عزیز شهرستان لنده ازهمه آنان که باانعکاس به موقع اخبار دستگاه قضایی را در پیشبرد اهدافش یاری نمودند تقدیر وتشکر وافر دارم .

توفیق این عزیزان درمسیرزندگی و اطلاع رسانی آگاهانه وسلامتی خانواده محترمشان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

عبداله سعادتیان رییس دادگستری شهرستان لنده


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

بسمه تعالی
«ن و القلم و مایسطرون» نون. سوگند به قلم و آنچه می نویسد.(قلم)
هفدهم مرداد ماه « روز خبرنگار» سالروز پاسداشت مجاهدت تلاشگران عرصه ی اندیشه و قلم را خدمت همه خبرنگاران عزیز استان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ضمن گرامیداشت خاطره ی شهدای اصحاب رسانه، تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیر شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی در چارچوب رسالت خطیر، متعهدانه و مسئولانه ی خود، ارج می نهیم.

بدون شک تلاش در جهت دستیابی به منافع ملّی، مصالح مردم، آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن، رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت خدمتگزار، مخصوصاً در این مقطع زمانی خاص که تلاش مثلث شوم عبری، عربی و آمریکایی برای مقابله با نظام و موجودیت کشور افزایش یافته، جز با مجاهدت عظیم خبرنگاران و اصحاب رسانه و آگاهی بخشی به مردم برای خنثی سازی این توطئه ها ممکن نمی شود.

تداوم عزّت و اهتمام مسئولانه ی شما درعرصه مطالبه گری از حقوق مردم را توأم با آزادگی، حق گویی و عشق و علاقه به این مسیر مبارک، از خداوند منّان خواستارم.

سیدمحمدکاظم نظری/معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی

پیام های منتشر شده  به ترتیب زمان ارسال چینش  شده اند.

این گزارش در حال تکمیل است............

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: