« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
یاسوج
حجت الاسلام و المسلمین دکترسیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و دکتراحمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با نمایندگان طوایف مختلف عشایر کهگیلویه وبویراحمد دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛وزیر اطلاعات در این دیدار به بیان ویژگی ها بخصوص حماسه آفرینی ها و رشادت های مردم لرزبان و عشایر غیور این خطه و حضور یکپارچه آنان در عرصه های حساس سیاسی پرداخت و افزود: تاریخ حماسه آفرینی ها و ایثار رزمندگان این خطه قهرمان پرور را که نقش آفرینی هایشان در هشت سال جنگ تحمیلی زبان زد بود را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکترسیدمحمود علوی اظهار داشت: خدمت کردن به ملتی با چنین ویژگی هایی  افتخاری بس بزرگ برای مسئولان نظام است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در این سفر مشکلات و مطالبات مردم استان بررسی و برای پیگیری به مسئولین ارائه می شود.

وزیر اطلاعات همچنین در جلسه شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد شرکت و در این جلسه،  آئین تکریم  ومعارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل اطلاعات استان برگزار و از قدیانی مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان تقدیر و دبیری را به عنوان مدیرکل اداره اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: