« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
96 نفر از مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نهضت سوادآموزی در سال گذشته باسواد شدند و کارنامه قبولی دریافت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه این نهاد مردمی در زمینه حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه و ارائه خدمات مؤثر به این افراد تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، گفت: چهار هزار و 521 نفر از مددجویان 10 تا 49 سال، در سال گذشته به نهضت سوادآموزی معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه تعداد نفرات بی‌سواد پالایش‌شده از سامانه سوادآموزی پارسال 264 نفر بود، افزود: از این تعداد 96 نفر در سال گذشته باسواد شده و کارنامه قبولی دریافت کردند و باقی‌مانده در حال فراگیری و آموزش هستند.
محبی بابیان اینکه بی‌سوادی یکی از مصادیق بارز محرومیت است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات قابل‌توجهی در زمينه جذب و آموزش مددجویان بی‌سواد صورت گرفته كه اميدواريم در آينده‌اي نزديك شاهد جشن باسوادي مددجویان باشیم.
وی توانمندسازی فکری، اعتقادی و معنوی مددجویان را مقدم بر توانمندسازی اقتصادی آنان اعلام و بیان کرد: کمیته امداد به‌عنوان یکی از متولیان مبارزه با فقر و محرومیت در کشور تمام تلاش خود را برای کمک به محو بی‌سوادی در بین مددجویان تحت حمایت خود به کار می‌گیرد.
شایسته ذکر است، در پایان این نشست با حضور استاندار ،مدیرکل آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین استانی از مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور کسب عنوان دستگاه برتر در فعالیت‌های سوادآموزی در سال 96 با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: