« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
یاسوج
طی آیینی توسط استانداری و اداره کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران و فعالان رسانه ای این استان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عصر دیروز به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، مراسمی درمحل سالن همایشهای اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار ؛ مدیرکل ارشاد اسلامی  ؛جمع کثیری از مسولان استانی و شهرستانی ؛ خبرنگاران و فعالان رسانه ای این استان برای تجلیل از خبرنگاران  برگزار شد.


سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای قطعاتی از آلبوم ˈایل احساس توسط کورش رضوانی فرخواننده هم استانی  و اهدای لوح سپاس به خبرنگاران، از بخش‌های این برنامه بود.


۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.


شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حقگو
|
United States
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
هذا،فرماندار لنده اورو چه ایکنه؟فایدش چنه سی شهرستان؟!!خودش و زیر مجموعش، دربرابر وجدانشون چه جوابی دارن؟جلسه بذارن،وتوضیح بدن،تا بدونیم
حسین ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
با سلام
اولاً که کل خبرنگاران استان نبودند و لیست بصورت گزینشی از طرف استانداری بود و خیلی از خبرنگاران اصلا دعوت نکردند، باید کسانی که جزو خانه مطبوعات بودند را دعوت میکردند و خیلی هم اصلا اطلاعی بهشون ندادند، وای به حال جامعه بی خبر ما که ......................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین