« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:دم از مسلمانی می‌زنیم اما برخی مواقع رفتار مسلمانی نداریم و در حالی برخی افراد ادعا دارند مسیر خلاف را می‌روند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی عصر امروز در جمع مردم بخش مارگون اظهار داشت: قانون گریزی، پارتی بازی، فامیل گرایی و رابطه بازی برای تمامی مسئولان اعم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، استاندار و نماینده مجلس و هر یا هر فردی بد است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای توزیع برابر فرصت‌ها تلاش کنیم، عنوان کرد: هر مدیری از قانون عدول کرده و در انجام وظایف محوله و سازمانی زره‌ای انحراف داشته باشد، منتظر برخورد باشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:  دم از مسلمانی می‌زنیم اما برخی مواقع رفتار مسلمانی نداریم و در حالی برخی افراد ادعا دارند مسیر خلاف را می‌روند.

احمدی با بیان اینکه کشاورزی، آب و خاک اولویت اصلی مدیران ارشد استانی است، ابراز کرد: تقویت و حمایت از شهرداری‌های کوچک استان به عنوان یک اولویت در دستور کار بوده که به طور حتم به شهرداری مارگون نیز نگاه ویژه داریم.

وی خواستار تکمیل پروژه مصلی مارگون شد و افزود: مردم شهر مارگون باید تلاش کنند مسجدی در خوز شان این منطقه احداث کنند و نباید همه مسائل را دولتی کنیم البته امیدوارم معاون عمرانی استاندار نیز در این زمینه از اعتباراتی در اختیار دارد، کمک کند.

احمدی با تاکید بر اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید متناسب با ظرفیت‌های بخش مارگون در این حوزه سرمایه گذاری کند، ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طریق دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری 70 میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف شامل راهسازی، آموزشی، بهداشتی و زیرساختی در بخش مارگون تعریف شده است./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: