« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
اهواز
فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی حمله به ماموران شهرداری و آتش سوزی خودروی حامل آنها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی حمله به ماموران شهرداری و آتش سوزی خودروی حامل آنها خبر داد.

سرهنگ محمد صفری اظهار کرد: پس از اتفاقات ناخوشایندی که روز گذشته برای پرسنل واحد اجرائیات شهرداری اهواز رخ داد، که منجر به صدمه دیدن دو نفر ازکارکنان شهرداری شد، پلیس بلافاصله وارد عمل شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل و نیز با در دست داشتن احکام قضایی تخریب چهار ملک تجاری مسکونی به ابعاد حدود ۲۰۰۰ متر راهی منطقه موردنظر شد که در طی این عملیات زمین‌خوار شرور "ع – ز" و چهار نفر از همدستانش دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وی افزود: سه ملک تجاری مسکونی توسط زمین‌خوار شرور "ع – ز" تصرف و احداث شده که قصد فروش آنها را داشته است. این شخص در این زمینه سابقه دار بوده و با ایجاد باندی که همگی سابقه شرارت و درگیری با عوامل شهرداری را دارند، همواره در مقابل اجرای احکام قضایی ممانعت می کردند و در آخرین مورد، روز گذشته در یک اقدام گستاخانه لودر شهرداری را به آتش کشیدند و دو نفر از پرسنل شهرداری نیز در این اتفاق دچار سوختگی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس همواره حامی شهروندان خصوصا نیروهای خدماتی و زحمتکش بوده و در این راه با عزمی راسخ مقابل هنجارشکنان و کسانی که قصد سرکشی و برهم زدن نظم جامعه را دارند ایستادگی کرده و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: