« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
اجتماعی
دستورالعمل استفاده کارکنان رسمی و پیمانی ایثارگر از مأموریت آموزشی (بخشنامه شماره 19/710 مورخ 21/5/1397 وزارت آموزش و پرورش)
پایگاه خبری آوای رودکوف: دستورالعمل استفاده کارکنان رسمی و پیمانی ایثارگر از مأموریت آموزشی (بخشنامه شماره 19/710 مورخ 21/5/1397 وزارت آموزش و پرورش)

با سلام و احترام ؛

پیرو بخشنامه شماره 12/710 مورخ 19/7/1394 و در اجرای تبصره ماده (61) قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام می دارد؛ استفاده از مأموریت آموزشی مستخدمین رسمی و پیمانی ایثارگر پس از ارائه مدارک از دانشگاه های مشمول و با رعایت سایر ضوابط و مقررات به شرح ذیل می باشد.

1- موافقت با مأموریت اموزشی همکاران ذیل الزامی می باشد: 1-1- جانبازان با هر درصد جانبازی 2-1- آزادگان 3-1- فرزندان شهدا و آزادگان 4-1- فرزندان جانباز 25 درصد به بالا. تبصره 1- با عنایت به نامه های شماره 36052 مورخ 1/2/97 و 16850 مورخ 20/1/97 سازمان اداری و استخدامی کشور، حفظ آخرین پست سازمانی و پرداخت حقوق و مزایای همکاران فوق الذکر در مدت مأموریت آموزشی الزامی می باشد. در صورتی که حفظ پست سازمانی در حین مأموریت آموزشی میسر نباشد، دستگاه مکلف به اختصاص پست همتراز برای همکار خواهد بود. تبصره 2- به استناد ماده (12) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان، مدت استفاده از مأموریت آموزشی همکاران فوق تا پایان تحصیلات دانشگاهی می باشد. تبصره 3- با عنایت به حذف ماده (شش) آیین نامه اجرایی ماده (12) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان موضوع تصویبنامه شماره 23510/ت18060هـ مورخ 10/8/1378 هیأت وزیران، همکاران فوق ملزم به سپردن تعهد بابتمدت مأموریت آموزشی نخواهند بود. تبصره 4- همکاران فوق در طول مأموریت می توانند به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت از مأموریت آموزشی استفاده نمایند. تبصره 5- با توجه به بخشنامه شماره 22/710 مورخ 19/12/1396، اعمال مدارک تحصیلی کارمندان ایثارگر فوق که قانوناً مجاز به استفاده از مأموریت آموزشی می باشند با رعایت شرایط احراز شغل مورد تصدی فارغ از محدودیت اعمال بیش از یک مقطع تحصیلی بلامانع می باشد. 2- موافقت با مأموریت آموزشی سایر ایثارگران در صورت عدم نیاز (مبتنی بر داده های سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به نحوی که در مبدأ در گروه- جنس متقاضی هیچ حق التدریسی پرداخت نشود) و موافقت مبدأ خدمتی قابل بررسی خواهد بود. 1-2- رزمندگانی که بیش از شش ماه متوالی یا متناوب خدمت داوطلبانه در جبهه دارند. 2-2- همسر، والدین، برادر و خواهر شهید و جانبازان از کار افتاده کلی استفاده از مأموریت آموزشی همکاران فوق الذکر 36 ماه در طول خدمت می باشد. اخذ تعهد از آنان الزامی است و به گونه ای می بایست اقدام گردد که با احتساب مدت ایام تحصیل و نیز مدت تعهد ناشی از مأموریت، سنوات خدمت کارمند از مرز بازنشستگی تجاوز ننماید. همکاران مشمول بند دو می توانند با رعایت ضوابط فقط به صورت تمام وقت از مأموریت آموزشی استفاده نمایند. در خاتمه شایسته است در مأموریت آموزشی ایثارگران گروه یک و دو موارد ذیل مد نظر قرار گیرد. - جهت عدم اختلال در ساماندهی نیروهای آموزشی و اداری، احکام مأموریت آموزشی می بایست قبل از شروع سال تحصیلی صادر گردد و صدور حکم مأموریت در بین سال تحصیلی مجوزی ندارد. - اعطای مأموریت به پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرحضوری، شبانه و یا دانشگاه پیام نور میسور نمی باشد. اعطای یک ماه مأموریت آموزشی صرفاً به ایثارگران مشمول بند 1 در مدت امتحانات دانشگاه پیام نور برابر ضوابط و مقررات بلامانع می باشد.

 ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مبنی بر تحصیل به صورت حضوری، تمام وقت و روزانه با حضور حداقل دو روز کاری دانشجو در دانشگاه برای هر ترم الزامی می باشد.

یاسوج

یاسوج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ugdvqh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
سلام من رزمنده دوران دفاع مقدس هستم با ۹ ما حضور داوطلبانه. کارمند رسمی هستم و سوال داشتم که چرا من نمیتوانم از مامورت تحصیلی استفاده نمایم. اداره میگه بخشنامه آمده و گفتن که باید ۳ سال جبهه داشته باشید.
آخه یکی نیست بگه اون زمان که بنده به جبهه اعزام شدم ۱۶ سال بیشتر نداشتم و سنم اقتضا نیکرد که سه سال جبهه داشته باشم.
خواستم عرض کنم که تصویب این بخشنامه چرا و با چه کارشناسی انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: