« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنعتی از چاه‌های آب شرب استفاده نکنند زیرا موجب کاهش سطح آب سفره‌های زیرزمینی و بروز زلزله می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی محمد احمدی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: ادارات اراده جدی برای بارگذاری اطلاعات خود در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند و همچنین در زمینه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی همت به خرج دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرگونه اختصاص اعتبار به  ادارات استان منوط به نام‌نویسی در این سامانه و بارگذاری اطلاعات در زمینه طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

احمدی با تاکید بر اینکه عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی راسخ و جدی است، بیان کرد: ادارات برای بارگذاری اطلاعت طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دو هفته مهلت دارند و با نهادهایی که در این زمینه کوتاهی کنند به شدت برخورد می‌شود.

وی ابراز کرد: هر دو موضوع بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه  و بودجه کشور و همچنین واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی با جدیت در کشور و به تبع در استان پیگیری می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه  و بودجه اولویت با طرح‌های ملی است، افزود: در این صورت می‌توان برای اجرای آنها از ظرفیت پیمانکاران و سرمایه‌گذاران غیربومی استفاده کرد.

وی خواستار جذب سرمایه گذار از سوی مدیران اجرایی استان به صورت خودجوش و با هدف توسعه استان شد و عنوان کرد: بحث واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی در قالب اقتصاد مقاومتی یک فرصت و بستر مناسبی است که باید از آن به صورت بهینه استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان، اظهار داشت: ادارات به طور مستمر نسبت به گزارش‌دهی در مورد واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و همچنین بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه بودجه اقدام کنند.

احمدی تصریح کرد: واحدهای صنعتی از چاه‌های آب شرب استفاده نکنند زیرا موجب کاهش سطح آب سفره‌های زیرزمینی و بروز زلزله می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: