« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
فرماندهی انتظامی علی آباد کتول خبر داد:
سرهنگ الیاس تازیکه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول : هدف پلیس برقراری امنیت اجتماعی و افزایش اعتماد مردم است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:سرهنگ الیاس تازیکه از دستگیری 46 نفر از اراذل و اوباش و متهیمن تحت تعقیب و کشف و ضبط 11 قبضه سلاح غیر مجاز همزمان  با اجرای این طرح خبر داد .


 در راستای ایجاد امنیت اجتماعی در شهر و برخورد با اخلال گران امنیت و آرامش مردم، صبح امروز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور نیروهای پلیس آگاهی، اماکن، و ماموران نیروی انتظامی در سطح شهرستان علی آباد کتول و منطقه کمالان اجرا شد.

سرهنگ الیاس تازیکه هدف از اجرای این طرح را دستگیری و بازداشت اراذل و اوباش، متهمین تحت تعقیب و جمع آوری سلاح های غیر مجاز عنوان کرد.

در این عملیات 46 نفر از جمله 10 نفر از اراذل و اوباش، 6 سارق و سایر متهمین تحت تعقیب که در زمینه شرارت، مواد مخدر و سرقت دست داشتند، دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

از این افراد در مجموع 11 قبضه انواع سلاح غیر مجاز، تعدادی چاقو و قمه و چماق، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک تروفی ( سر بریده شکار) مربوط به مارال کوهی و دو عدد قرقاول که به صورت غیر مجاز شکار شده بودند کشف و ضبط گردید. همچنین یک دستگاه خودرو مربوط به یکی از متهمین و  35 دستگاه موتور سیکلت توقیف گردید.

سرهنگ تازیکه در ادامه ضمن تشکر از حمایت های مردمی در خصوص برقراری نظم و امنیت در حوزه سرزمینی شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان گفت: امروز پلیس رکن اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه است و لازم است در جهت برقراری این نظم و امنیت از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم. در ضمن نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است با احدی تعارف ندارد و خواب را بر اراذل و اوباش حرام می کنیم. وی در خصوص برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش گفت: خط قرمز ما نا امنی، شرارت و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان است و به هیچ عنوان این مسئله را بر نمی تابیم. در کشوری که به بهای خون هزاران شهید، اعتبار و عظمت پیدا کرده است، جای هیچ گونه رفتار قلدر مآبانه و اعمال خلاف مصالح عمومی جامعه و امنیت ملی نیست. فلذا در وهله اول سعی می کنیم با اقدامات پیشگیرانه، از بروز نا امنی در جامعه جلوگیری کنیم ولی در صورت مشاهده هر گونه شرارت و اخلال در نظم عمومی جامعه به شدت با افراد خاطی برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، به منظور افزایش ضریب امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت و از مردم شریف منطقه درخواست می کنم در صورت مشاهده هر گونه شرارت، اخاذی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، رفتار خلاف عرف و شئونات اسلامی، رفتارهای مشکوک و سایر مواردی که به پلیس در کشف، جلوگیری و دستگیری متهمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی کمک می کند با شماره 110 تماس حاصل نمایند و اخبار و اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند و مطمئن باشند پلیس در برخورد با اراذل و اوباش، اشرار و متخلفان کوچکترین سستی از خود نشان نخواهد داد و برخورد ها در چهار چوب مقررات قاطع و جدی خواهد بود.     

عکس و گزارش/ وحید  حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: