« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
در پی وقوع آتش در جنگل های مریوان؛
سلیمی گفت :در این آتش‌سوزی 4 نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند
به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ساعت 13:15 امروز سوم شهریور، بخشی از جنگل و مرتع در محور فرعی شهرستان مریوان روستای پیل آتش گرفت و 4 تیم ارزیاب بلافاصله در منطقه حادثه  حاضر شدند.

وی در ادامه با اشاره به  این  حادثه تاکنون 6 مصدوم و 4 فوتی داشته اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست، اما احتمال دارد به علت گرمای هوا رخ داده باشد .

اسامی جان‌باختگان آتش‌سوزی روستای "پیله و سلسی" مریوان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت: در این آتش‌سوزی 4 نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند

1- محمد پژوهی فرزند احمد

2- رحمت حکیمی‌نیا فرزند امین

3- شریف باجور فرزند بایزید

4- امید حسین‌زاده (کهنه‌پوشی) فرزند احمد

آتش‌سوزی جنگل‌های روستای 'پیله و سلسی' مریوان مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی مریوان اعلام کرد: آتش‌سوزی از ظهر امروز آغاز شد و با کمک نیروهای منابع طبیعی و تلاش نیروهای مردمی هم‌اکنون به طور کامل مهار شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز نیروهای امدادی و مردمی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی جهت مهار آتش در محل آتش‌سوزی حضور یافتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: