« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
هم‌زمان با هفته دولت محقق می‌شود:
40 مورد جهیزیه با اعتبار 14 میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد کمک به ازدواج آسان مددجویان و اهداء جهیزیه به آنان است، گفت: 40 مورد جهیزیه بااعتبار 14 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت هم‌زمان هفته دولت و دهه ولایت و امامت اهداء می‌شود.

وی به برگزاری دوره آموزش قبل از ازدواج برای زوج‌های جوان اشاره کرد و افزود: در همین زمینه یک دوره آموزشی برای 40 زوج جوان تحت حمایت در هفته دولت و دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

جلال فرد از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان را ایجاد اشتغال پایدار اعلام و بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت 51 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد و 20 میلیون تومان برای جامعه هدف کمیته امداد در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

جلال فرد بهره‌برداری از 11 واحد مسکن مددجویی با اعتبار 357 میلیون و 500 هزار تومان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام و بیان کرد: در همین زمینه چهار واحد مسکن مددجویی با هزینه 140 میلیون تومان نیز برای مددجویان کلنگ زنی می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعزام 80 نفر از فرزندان مددجوی پسر به مشهد مقدس و برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات اخلاق اداری، تکریم ارباب‌رجوع و بیان فلسفه دهه امامت و ولایت و هفته دولت در قالب جلسات هفتگی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در این هفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: