« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
در چهارمین روز از هفته دولت اعلام شد
200 نفر از فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بر اساس قانون یکی از فرزندان پسر خانواده‌های بدون سرپرست یا دارای سرپرست ازکارافتاده و یا خانواده‌های دارای سه فرزند دختر و بیشتر تحت حمایت کمیته امداد، از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه 200 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از تسهیلات سربازی بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این زمینه 29 نفر از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

محبی بابیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات سربازی به مددجویان کمک به کاهش مشکلات خانواده‌ها و توانمندسازی آنان است، تصریح کرد: در این خصوص 170 نفر از فرزندان مددجویان به نزدیک‌ترین یگان خدمتی محل سکونت خود منتقل‌شده‌اند و 11مددجو نیز از کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای حمایت از جامعه هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند،خاطرنشان کرد: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت می‌توانند تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بهره‌مند و وارد بازار کار شوند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: