« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
جهان
وبگاه «دبکا فایل» نزدیک به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از سفر &#۰۳۹;امیر حاتمی&#۰۳۹; وزیر دفاع ایران به سوریه، مدعی شد: توافق نظامی جدیدی میان تهران و دمشق منعقد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، این پایگاه خبری صهیونیستی ادعا کرد: دیدار حاتمی از دمشق با هدف انعقاد یک قرارداد دفاعی مشترک صورت می گیرد به ویژه آن که وزیر دفاع ایران در راس یک هیات بلند پایه نظامی عازم سوریه شده است.

این پایگاه صهیونیستی تاکید کرد: حاتمی در جریان سفر مهم خود به سوریه اعلام کرد، هدف از این سفر، تقویت اتحاد ضد اسرائیلی تهران – دمشق است و پاسخ به دیدار هفته گذشته 'جان بولتون' مشاور امنیت ملی آمریکا به تل آویو صورت می گیرد.

این پایگاه صهیونیستی مدعی شد: عامل دیگری که سبب سفر هیات نظامی ایران به سوریه شد، درخواست 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر اسرائیل برای خروج نیروهای ایرانی از سوریه است.

بولتون یکشنبه هفته گذشته در دیداری دو روزه به سرزمین های اشغالی رفت و با نتانیاهو و 'آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ صهیونیستی و دیگر مسئولان بلندپایه این رژیم دیدار کرد.

پیشتر روزنامه 'اسرائیل هیوم' (اسرائیل امروز) فاش کرد که هدف از سفر بولتون به سرزمین های اشغالی، رایزنی برای خروج آنچه نیروهای ایرانی در سوریه عنوان شده بود، اعلام شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه پس از ورود به دمشق، مورد استقبال 'العماد علی عبدالله أیوب' همتای سوری اش قرار گرفت.

مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مقام های لشکری در این سفر حاتمی را همراهی می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: