« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده خبر داد؛
رزمایش گردان بیت المقدس شهرستان لنده در روستای ایدنک برگزار شد .
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده از برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله «ص» با حضور گردان های بیت المقدس و گروههای جهادی خبر داد.


سرگرد اسفندیار مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های سپاه در روزهای آتی گفت: در روزهای 10 و 11 شهریور ماه و با حضور گردان‌ بیت المقدس و گروههای جهادی" رزمایش اقتدار" در روستای ایدنک برگزار می‌شود.

مختاری گفت: این رزمایش علاوه بر حفظ انسجام و آمادگی بسیجیان می‌تواند زمینه و بستر لازم برای حضور سازمان‌ یافته‌تر بسیجیان در عرصه‌های مهم و حساس و در دفاع از نظام اسلامی را فراهم سازد.


وی  افزود : تمرینات تاکتیکی ، پیاده روی ،کلاسهای بصیرتی میدان تیر و صبحگاه مشترک با حضور مسولان شهرستانی ؛غبارروبی با حضور خانواده های معظم شهدا و اعزام دو گروه جهاد در سطح روستا جهت کمک به کشاورزی و یک تیم پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سطح روستا جهت معالجه مردم  ازجمله برنامه های در دست اقدام  این رزمایش خواهد  بود.

ایشان ضمن دعوت از  کلیه بسیجیان شهرستان برای شرکت در این رزمایش از فعالان رسانه ای خواست تا نسبت به پوشش خبری  آن نهایت همکاری را داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: