« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرمربی استقلال تهران در متنی بلند به اهمیت همبستگی شاگردان و رابطه آنها با هواداران در روزهای پس از شکست مقابل السد قطر اشاره کرد.

به گزارش ایلنا؛ دیدار مقابل السد قطر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرصت مناسبی بود تا با گذشت 5 هفته از مسابقات فصل جدید لیگ برتر، شاگردان وینفرد شفر محک جدی را تجربه کنند و شکست سه بر یک را متحمل شوند.

سرمربی استقلال تهران که پس از این دیدار هم اعتقاد داشت دوباره شاگردانش می‌ایستند تا نتایج درخشانی به ثبت برسانند در صفحه رسمی اینستاگرامش پیامی احساسی خطاب به طرفداران نوشت که در ادامه می‌خوانید:

* بعد از چند روزی که برای پاک کردن روح و ذهن مان نیاز داشتیم به تمرینات برمی گردیم. همه ما حس یأس شما را درک کرده ایم. نه تنها بابت بازی آخر که برای همه هفته های گذشته. باور کنید تیم ما به اندازه شما ناراحت است. ما فصل گذشته را با موفقیت و امیدواری تمام کردیم.

ما امیدوار بودیم پیش برویم و فکر می کردیم پیشروی و پیروزی ادامه خواهد داشت ... اما حقیقت مثل یک میخ تیز در چرخ های ما فرورفته است. همه داستان ها را می دانید و می دانید چه اتفاقی افتاد و حداقل بخشی از همه ماجراها را اما این مهم نیست. ما همچنان از شکست رنج می بریم، ما مورد انتقاد قرار گرفته و احساس سقوط داریم.

* اما ما دوباره به پا خواهیم خواست چراکه این چیزی است که ما هستیم. ما سال گذشته این کار را انجام داده ایم و دوباره انجامش خواهیم داد. ما در مسیر ساختن تیم هستیم این اجتناب ناپذیر بود چراکه بازیکنان زیادی ما را ترک کردند یا دچار مصدومیت شدند و بازیکنان جدید یک به یک و در زمان های مختلف به ما اضافه شدند؛ بعضی های شان دیرتر از چیزی که انتظار داشتیم. اگر کسی به شما بگوید همه چیز به سرعت به انجام خواهد رسید، مطمئن باشید که نمی داند در مورد چه چیزی حرف می زند.

* گاهی وقت ها این پروسه خیلی ساده است و در چند هفته انجام می شود و گاهی ماه ها طول می کشد. پیش بینی این مسئله سخت است؛ چراکه عوامل مختلف تاثیرگذار خواهد بود و شرایط پیچیده است.

* وقتی درباره تیم سازی حرف می زنیم منظورمان این فصل، فصل بعد و آینده است. ما به مبارزه در لیگ قهرمانان 2018 ادامه خواهیم داد و همچنین خود را آماده لیگ قهرمانان 2019 می کنیم. همچنین در لیگ برتر امسال خواهیم جنگید و آماده لیگ سال بعد نیز خواهیم بود. این مسیر ساده ای نیست و اگر به مشکل خورده ایم بدانید که این مساله بخشی از زندگی است اما ما در درازمدت به هدفمان خواهیم رسید و همه اعضای باشگاه استقلال در آینده کنار هم خواهند بود.

* ما می خواهیم از آقایان فتحی، عبداللهی، نوروزی، حاجیلو، مباشری و خطیر آنها تشکر کنیم. آنها به سختی تلاش کردند تا ما حضور ما در لیگ قهرمانان 2019 قطعی شود.. همه می دانیم این ساده نیست.

* همچنین جری ساناک دیگر کنار ما نخواهد بود، باید را می گفتم و ضمن آرزوی موفقیت برای او اعلام می کردم که کار ما با وی تمام شده اما در آینده نزدیک خواهم گفت که چه کسی به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد.

* امیدوارم همچنان با ما باشید. می دانم که خیلی آسان نیست اما اهداف با ارزش به سادگی به دست نمی آید. چیزی که صددرصد روشن و شفاف است، این است که هرگز موفق به رسیدن به اهدافتان نخواهید شد اگر بعد از اینکه به اولین مانع رسیدید یا بعد از خوردن اولین مشت، تسلیم شوید و شروع به گریه کردن و توهین کردن کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین