« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
فرماندار لنده خبر داد:
فرماندار لنده گفت: اعتباری بالغ بردو میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان برای خرید 100هزار اصله نهال در شهرستان لنده پیش بینی شده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛دارا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" گفت: اعتباری بالغ بردو میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان برای خرید  100هزار اصله نهال در شهرستان لنده پیش بینی شده است که این امر انقلاب بزرگی در حوزه کشاورزی شهرستان ایجاد می‌کند.

فرماندار لنده اظهار داشت: یکی از نعمت های بزرگ الهی به انسان، باغ ها و بوستان هایی است که افزون بر ایجاد فضایی زیبا و جان افزا و روح انگیز، بخش مهمی از خوراک و مواد غذایی انسان را تامین می کند.

 دکتر کریمی نژاد به نقش درخت و باغات در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: باغداران با درخت پروری و باغداری خویش مظهر خلیفه الهی هستند؛ زیرا یکی از نقش های خلافت الهی، ظهور در ربوبیت و پروردگاری است که باغداران با این کار خویش آن را به خوبی به نمایش می گذارند.

وی ضمن دعوت از مردم و خصوصا روستائیان جهت رونق بخشی به امر کشاورزی و باغبانی گفت:خوشبختانه بنیاد مستضعفان برای شهرستان لنده طرح های مختلفی خصوصا در زمینه توسعه کشاورزی و دامداری در دستور کار دارد که فرصت بسیار مناسبی را برای مردم این شهرستان رقم خواهد زد.

کریمی نژاداطهارداشت: بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود باعث ایجاد تحول شگرف در بخش کشاورزی شهرستان لنده خواهد شد و این مهم اکنون در دستور کار مسئولان است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
بابا یکی به این نوابغ بگه 100 هزار اصله تو لنده جا نمیشه
مدیر پایگاه دوست عزیز این نهالها برای باغداران هست نه برای کوچه و خیابان!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین