« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور خبر داد؛
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون فراهم‌کردن شرایط برای ساخت جاده‌‌های سلامت در تمام استان‌های کشور است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی مجدآرا در حاشیه نشست هم‌اندیشی فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیئت‌های همگانی منطقه 9 کشور ‌اظهار داشت: ساخت جاده‌های سلامت موضوع مهمی است که با همکاری اداره‌های کل ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قابل تحقق است.

وی بیان کرد: در حال حاضر جاده‌های سلامت در شهرهای مختلف کشور به ویژه مراکز استان‌ها ساخته شده که از نمونه آن در شهر شیراز است که یک پیاده‌روی عصرگاهی با حضور روسای هیئت‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در آن برگزار و هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی از آن بازدید میدانی کردند.

مجدآرا به برگزاری نشست مشترک روسای هیئت‌های ورزشی منطقه 9 کشور و هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اشاره کرد و افزود: این نشست در راستای سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش‌های همگانی در قالب طرح آمایش سرزمینی برگزار شده است.

وی افزود: براساس طرح آمایش سرزمینی فدراسیون ورزش‌های همگانی، کشور به 10 منطقه تبدیل شده که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به صورت دوره‌ای برای کاهش هزینه‌ها و همچنین رسیدن بهتر به اهداف و برنامه‌ها جلسه‌های هیئت رئیسه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: استان فارس و شهر شیراز یکی از شهرهای پیشرو در اجرای سند، تحول، تعالی و آینده‌نگری بوده و در این راستا به دنبال معرفی شیراز به عنوان شهرپایلوت کشور در اجرای سند تحول هستیم.

 مجدآرا خاطرنشان کرد: چشم انداز فدراسیون ورزش‌های همگانی حرکت به سمت ایرانی شاداب و فعال تا سال 1404 است که یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به این هدف، اجرای سند تحول است.

وی گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در برنامه‌ای استانداران را به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی معرفی کرده و بنا داریم با تداوم برگزاری جلسه‌های شورای عالی ورزش در مراکز استان‌های و همچنین شهرستان‌های به اهداف ورزش همگانی دست یابیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به اختصاص 27 صدم اعتبارات از محل ارزش افزوده به اجرای برنامه‌های ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: احقاق این موضوع نیز می‌تواند برای نهادینه کردن ورزش همگانی و شمارکت بیشتر مردم در برنامه‌های همگانی موثر باشد./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: