« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
جهان
رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با یک سناتور آمریکایی گفت: در پیش گرفتن سیاست‌های تهدید و تحریم و حمایت از تروریسم ویژگی اصلی رفتار آمریکا است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ریچارد بلاک" سناتور آمریکایی که به دمشق سفر کرده است با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره تازه‌ترین تحولات سیاسی و سیاست‌های دولت کنونی آمریکا درباره مسائل منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

این سناتور آمریکایی تاکید کرد که سیاست‌های دولت‌های پی در پی آمریکا در خاورمیانه موجب شده است که ملت‌های این منطقه اعتماد خود به آمریکا را از دست بدهند و ضرورت دارد که دولتمردان آمریکا برای تغییر این نگاه تلاش کنند تا منافع آمریکا محقق شود.

وی همچنین از بازگشت زندگی به مناطق آزاد شده از لوث گروه‌های تروریستی تمجید و ابراز امیدواری کرد که صلح و ثبات به سوریه بازگشته و تروریسم در کل این کشور ریشه‌کن شود.

رئیس‌جمهور سوریه نیز در دیدار با یک سناتور آمریکایی گفت: در پیش گرفتن سیاست‌های تهدید و تحریم و حمایت از تروریسم ویژگی اصلی رفتار آمریکا است./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: