« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
طنز / «جهانگیرایزدپناه»
طنز / این جناب روحانی عزیز، این بلبل خوش الحان و شیرین کلام و شیوا بیان هم بد جوری ما را پیچوند . اول کار موقع انتخابات از آزادی محصورین گفت و گفت مردم رانباید از فضای مجازی وتلگرام محروم کرد ،من به شدت مخالف فیلتر کردن فضای مجازی هستم و...
پایگاه خبری آوای رودکوف-«جهانگیرایزدپناه»:زبان بیچاره صاحب مرده را خدا آفریده برای ارتباط و بیان مقصود و احساسات با همنوعان و شناخت چیستی و هستی جهان نه برای اغوا وفریب کاری و وعده های توخالی .

مرغ و خروس ها و جوجه ها صداهای قدقد و قوقولی قوقوی محدودی برای ارتباط با همنوعان و گذر زندگی شان دارند . سایر پرندگان هم مثل بلبل خوش آواز و کلاغ و کل کلاتین و گاچارنوک وکُل کمری و.... هم صداهای مخصوص و محدودی دارند و انصافا مضراتی هم ندارند ( حالا گاهی خروس ها بی محل می خوانند ، بماند ) اما امان از دست انسان ، این موجود دم بریده که لقب اشرف مخلوقات را هم با خودش یدک می کشد و به حقوق همه حیوانات و محیط زیست و حتی هم نوعانش تجاوز می کند .

اما نمی دانم این زبان انسان از چه جنسی است که راحت عین دم مارمولک به هر طرف یعنی چپ و راست ، بالا و پایین ، شرق و غرب ، جنوب و وجنوب شرقی و جنوب غربی و .... می چرخد . احتمالا انسان اولیه دم اش خیلی قابل انعطاف بوده ، بتدریج دم اش تحلیل رفته ویا به زبانش پیوند خورده که شده " انسان دم بریده زبان دراز و زبان باز " .

اصلا انسان غیر از زبان درازی و زبان بازی ، نگاهی به شترمرغ کرده و دیده که خصوصیات فیزیکی خوبی دارد که میشه از آن سوَء استفاده کرد . این دوخصوصیات را ( هم چرخش همه طرفه زبان و هم وضعیت دوگانگی فیزیکی شترمرغ ) به هم پیوند زده که واویلا ازآنها چه معجونی ساخته شده است . اصلا این بحث راول کنیم برویم سر اصل مطلب :

این جناب روحانی عزیز، این بلبل خوش الحان و شیرین کلام و شیوا بیان هم بد جوری ما را پیچوند . اول کار موقع انتخابات گفت آن عزیزان در حصر باید آزاد شوند، مردم رانباید از فضای مجازی وتلگرام محروم کرد ،من به شدت مخالف فیلتر کردن فضای مجازی هستم و...
سخنرانی که تمام شد رفت دفتر کارش و دستور داد بیاورید آن صورت جلسه ادامه حصر .... و .... را تا اول از همه خودم امضا کنم و همچنین دستور داد مصوبه شورای عالی مجازی هم را بیاورید تا امضا کنم، امضاء کرد.

متینگ های بعدی چه لالایی ها برای مان خواند و هنوزهم گاهی می خواند و با پر پرواز و کلک خیال و قول های شیرین و دهن پر کن وخیال تخت کن، ما را برد تا یک قدمی بهشت موعود و در انتظار نشاند که با آن کلید معروف اش در بهشت را به روی مان بگشاید .

هی ما لع لع زدیم و کلید ایشان در بهشت را نگشود که نگشود .

وامصیبتا ناگهان آمد و ندا داد و گله و شکوه که مردم عزیز و منتظران گشایش درهای بهشت ، پر پرواز و سیر در آفاق مرا قیچی کرده اند و هزاران مانع تراشیده و می تراشند و من اصلا پر پرواز ندارم ، نگذاشتند که برای شما مرغ همای سعادت باشم . از رسالت مرغ سعادت من چیزی بر جای نمانده . خلاصه آب پاکی ریخت روی دست مان .

لطفا سوء استفاده جناحی نکنید . گر خواهند که مست گیرند در شهر ....

" کله پوک"
کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: