« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از مهر ،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از ۸ صبح جلسه داشته و مردم حتما می‌پرسند که چه مصوباتی داشته‌اید که به درد مردم بخورد. گاهی اوقات که مردم مذاکرات مجلس را گوش می‌کنند به اشتباه می‌افتند که رادیوی مجلس است یا رادیوی رسانه‌های خارجی! مجلس در راس امور است و رییس مجلس در برابر این امور مسوول است.

رییس مجلس چه کاری مهم‌تر از اینجا دارد که هر روز ساعت ۱۰ صبح می‌رود؟! بنشیند و اینجا تصمیم بگیرد، ما الان دلار ۱۳ هزار تومان و سکه ۵ میلیون تومان داریم. رییس مجلس باید نظارت کند و از مسوولان بخواهد که بیایند اینجا و توضیح دهند، چه خبر است در این کشور؟ مجلس چه کاره است؟ چرا مجلس تصمیم درستی نمی‌گیرد؟ این چه چیزی است که از صبح تا حالا ما داریم طرح‌ها و لوایح بی‌خود و بی‌مورد را بررسی می‌کنیم؟ کمر مردم دارد خرد می‌شود، آن وقت اینجا به نظام توهین می‌شود، هیچ‌ کاری هم با ارز و دلار و سکه ندارند!

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین