« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
در همایش یک‌روزه طرح گنج کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
موسسه عترت بوتراب به 900 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خدمات تحصیلی و علمی ارائه می‌کند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این همایش به‌منظور سازمان‌دهی و مدیریت اجرای طرح گنج برگزارشده، گفت: یکی از مؤسساتی که به‌عنوان پشتیبان کمیته امداد خدمات گسترده‌ای به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌دهد موسسه خیریه عترت بوتراب است.
وی بابیان اینکه سه میلیارد تومان در بخش‌های مختلف از طرف موسسه عترت بوتراب به ایتام سادات این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون کمک شده است، افزود: این مبلغ در قالب خدمات علمی، تحصیلی و حمایتی به مددجویان ارائه‌شده است.

محبی با اشاره به اینکه موسسه عترت بوتراب به 900 دانش‌آموز و دانشجوی مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خدمات تحصیلی و علمی ارائه می‌کند، بیان کرد: طرح گنج یکی از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب است، که در قالب این طرح ایتام تحت حمایت مشترک کمیته امداد و موسسه از خدمات فرهنگی و تحصیلی به‌صورت جامع برخوردار می‌شوند.

وی هدف از اجرای طرح گنج را شناسایی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان در زمینه‌های مختلف اعلام و تصریح کرد: قرار است که با استفاده از اساتید علمی و مربیان طرح گنج زمینه‌ای فراهم شود که دانش آموزان استعدادیابی و با حمایت این موسسه برای ادامه تحصیل حمایت شوند.

علیرضا فتحیان، معاون فرهنگی موسسه عترت بوتراب بابیان اینکه طرح گنج برای اولین بار به همت  این موسسه در سطح کشور اجراشده گفت: هدف از اجرای این طرح نخبه پروری است، دانش آموزان بااستعدادی که بضاعت مالی ندارند و همچنین کسانی که ترک تحصیل‌کرده‌اند با حمایت این موسسه ادامه تحصیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه عترت بوتراب در پنج استان کشور سرپرستی شش هزار یتیم سادات را بر عهده دارد، تأکید کرد: طرح گنج یکی از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب است، که در قالب این طرح تمامی خدمات فرهنگی و تحصیلی به‌صورت جامع از بدو تحصیل تا اتمام تحصیلات عالی در اختیار ایتام قرار می‌گیرد.

فتحیان با اشاره به اینکه ما معتقدیم که بچه‌ها ما مددجو نیستند و گنج هستند، تصریح کرد: تلاش ما این است که استعداد بچه‌ها را شناسایی کرده و زمینه تحصیل آن‌ها را در رشته‌هایی که استعداد دارند فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه موسسه امسال برای بچه‌هایی که معدل بالای 18 دارند به‌عنوان بورسیه شایستگی ماهانه‌ای تخصیص می‌دهد، گفت: همچنین برای دانش آموزان پشت‌کنکوری نیز کلاس‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

معاون فرهنگی موسسه عترت بوتراب در پایان اظهار امیدواری کرد که در قالب این طرح بتوان استعداد بچه‌ها را شناسایی کرده و خدمات ویژه به آن‌ها ارائه داد.

وی یادآور شد: در ادامه این همایش، همایش یک‌روزه‌ای نیز فردا 18 شهریور با حضور یک‌صد نفر از دانش آموزان مشمول این طرح برگزار می‌شود.

شایسته ذکراست در پایان این همایش تفاهم‌نامه همکاری جهت تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر 700 دانش‌آموز نیازمند به ازای هر نفر 110 هزار تومان میان کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب امضاء شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: