« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در میان سه گزینه نهایی نماینده اسکار سینمای افغانستان قرار گرفت و برادران محمودی این فرصت را دارند تا برای سومین بار نماینده افغانستان در این جوایز مهم سینمایی باشند.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از نوداد؛ براساس اعلام اتحادیه تهیه کنندگان سینمای افغانستان که مدیریت آن بر عهده جوانشیر حیدری از سینماگران با سابقه ی سینمای افغانستان است، این اتحادیه که مسولیت معرفی نماینده سینمای افغانستان برای حضور در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ را دارد در نهایت سه فیلم شامل ««شکستن همزمان بیست استخوان» جدیدترین ساخته برادران محمودی را میان کاندیدهای نهایی خود قرار داده است.

در صورتی که فیلم جدید برادران محمودی از طرف سینمای افغانستان برای رقابت در بخش بهترین فیلم غیر انگلیس زبان آکادمی معرفی شود، این سومین باری خواهد بود که برادران محمودی با آثار خود نماینده سینمای این کشور در جوایز اسکار می شوند.

18-9-8-11592857741557

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» محصول مشترک ایران و افغانستان است که در سال ۹۷ برای نمایش عمومی آماده شده است و روایتگر قصه زندگی عظیم (محسن تنابنده ) مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

این فیلم به کارگردانی جمشید محمودی که پیش از ساخت فیلم «چند متر مکعب عشق» را در کارنامه دارد، بزودی در سینمای ایران اکران عمومی خواهد شد.

عوامل فیلم ««شکستن همزمان بیست استخوان» عبارت اند از: نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی،تهیه کننده: نوید محمودی.

بازیگران: محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، با حضور سعید چنگیزیان و علیرضا استادی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین