« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷
«جیمی آکسون» رئیس حزب دموکرات سوئد نامه ای از داعش دریافت کرده و تهدید به مرگ شده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از نوداد ؛روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار این خبر نوشت که این حزب دارای گرایش های راست گرایانه است و به اتحادیه اروپا خوشبین نیست با این حال در انتخابات پیش رو در سوئد از حمایت قابل توجهی برخوردار است. توجه به حساسیت های مردم در زمینه حضور پناهجویان در خاک سوئد و مشکلات موجود در زمینه مسایل بهداشتی از جمله مواردی هستند که باعث شده تا این حزب از حمایت زیادی برخوردار شود.

در این نامه پرچم گروه تروریستی داعش در بالای صفحه به چشم می خورد و علاوه بر آکسون، پسر چهارساله وی هم تهدید شده است. همچنین از وی خواسته شده تا هر چه زودتر از انتخابات کناره گیری کند. در این نامه آمده است: «اگر تا پایان این هفته از انتخابات کناره گیری نکنی، ما سر تو را خواهیم برید.» و جمله ای مشابه درباره پسر آکسون هم به چشم می خورد.

انتخابات سراسری سوئد فردا ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار خواهد شد. در  انتخابات، اعضای پارلمان «ریکسداگ» که عالی ترین مجلس قانونگذاری سوئد است، انتخاب می شوند این انتخابات همچنین زمینه تعیین نخست وزیر سوئد را فراهم می کند. انتخابات های محلی و شهرداری ها هم در همین روز برگزار می شوند.

سرویس امنیتی سوئد (SAPO) در حال بررسی ابعاد مختلف این واقعه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: