« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
لنده
آیین تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان لنده با حضور جمعی از مسئولان محلی و کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با اجرای برنامه های شاد و مفرح برگزارشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  در  آیین تجلیل از بهورزان گفت: بهورزان تلاش گران بی ادعای عرصه بهداشت و درمان هستند.

 امرالله خانی  با اشاره به اینکه در طرح تحول نظام سلامت نقش بهورزان یک نقش اساسی و کلیدی است ، اضافه کرد: بهورزان در محل خانه های بهداشت وظایف سنگین و خطیری را عهده دار هستند که لازم است فعالیت های بهورزان زحمتکش با دقت نظر بیشتری همراه باشد.

وی بهورزان را پیام آوران سلامت در جامعه عنوان کرد و افزود: بهورزان در دورترین و محرومترین نقاط کشور در حال ارائه خدمات فعال و خانه به خانه به جامعه هستند و این باعث شده که خدمات پیشگیری در مناطق روستایی پا به پای مناطق شهری صورت گیرد.

سخنرانی ؛ اجرای سرود محلی ؛ صندلی داغ واجرای تناتر توسط گروه هنری تهلخار از اهم برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم  از بهورزان نمونه استانی و شهرستانی و همچنین از خبرنگاران پایگاه خبری آوای رودکوف ؛خبر لنده ؛ فارس و تسنیم تجلیل بعمل آمده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: