« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار به محور پاتاوه -دهدشت اختصاص یافت، گفت: امسال بیش از یک هزار میلیارد ریال به قطعه سوم این جاده اختصاص یافته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عزیز فیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، اظهار داشت: از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه قطعه سوم جاده ملی پاتاوه - دهدشت ۶۳ کیلومتر طول دارد، گفت: این محور دارای ۱۱ دهنه پل به طول سه هزار و ۱۶۰ متر است.

فیلی عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ملی بیش از ۴۰۰ روستای محروم در ۲ شهرستان بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر از نعمت جاده مناسب برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسیر نه تنها موجب اتصال جاده‌های روستایی است بلکه در بخش کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد نیز از ۲ مسیر به جاده ملی پاتاوه - دهدشت متصل می‌شود.

فیلی افزود:این ۲ مسیر شامل ۲ قطعه هفت کیلومتری است که پنج کیلومتر از مسیر اول آسفالت شده و برای اجرای ۲ کیلومتر مابقی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون استاندار ابراز کرد: ۳,۵ کیلومتر از مسیر دوم نیز آسفالت شده و برای اجرای مابقی آن ۱۸ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

فیلی با اشاره به اینکه قطعه سوم این جاده  دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: براساس پیش بینی انجام شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان این طرح ملی تا نیمه نخست سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: