« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
یاسوج
مؤسسه خیریه عترت بوتراب به صد نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت مشترک این موسسه و کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با معدل بالای ۱۸ بورسیه شایستگی اهداء کرد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف ؛همایش یک ‌روزه دانشجویان و دانش آموزان نخبه و شایستگان ظهر امروز ( 18 شهریور ) با  مشارکت موسسه خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

 ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، گفت: خداوند را شاکریم که به ما امدادگران توفیق خدمت به بهترین بندگان خود را عطا کرده است.

 وی با اشاره به اینکه 11 هزار و 75 دانش آموز و دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند، افزود: موسسه عترت بوتراب از 900 نفر از این دانش آموزان و دانشجویان که ایتام سادات هستند، حمایت می کند.

 جلال فرد به «طرح گنج» موسسه عترت بوتراب برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و با استعداد اشاره و یادآور شد: این طرح یکی از فعالیت ‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب است که در قالب این آن ایتام تحت حمایت مشترک کمیته امداد و موسسه از خدمات فرهنگی و تحصیلی به‌ صورت جامع برخوردار می ‌شوند.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد به اهداء بورسیه شایستگی از طرف موسسه خیریه عترت بوتراب به 100 دانش آموز معدل بالای 18 تحت حمایت مشترک این موسسه و کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: در این زمینه ماهیانه 180 هزار تومان از طرف این موسسه به این دانش آموزان پرداخت می شود.

جلال فرد ضمن تقدیر از اقدامات خیرخواهانه موسسه عترت بوتراب، گفت: از دیگر اقدامات این موسسه به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت 50 هزار تومان به صورت ماهیانه و همچنین اهداء لوازم التحریر و سبد غذایی به صورت دو بار در سال است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: